گوشی شیائومی اولین دستگاه با دوربین 200 مگاپیکسلی

گوشی شیائومی اولین دستگاه با دوربین 200 مگاپیکسلی

اگر به خاطر داشته باشید شرکت سامسونگ چند روز پیش اولین سنسور موبایل 200 مگاپیکسلی در جهان را با نام ISOCELL HP1 رونمایی کرد. در کنار خبرهایی که پیش از این به حضور این سنسور در گوشی Mi 12 Ultra شیائومی اشاره داشته‌اند، امروز یکی از افشاگران نام‌آشنای چینی هم به حضور یک دوربین 200 مگاپیکسلی در پرچمدار بعدی شیائومی اشاره کرد.

سامسونگ پس از معرفی سنسور 200 مگاپیکسلی خود اعلام کرد که فروش این سنسور به دیگر تولیدکنندگان گوشی هوشمند را نیز آغاز کرده است، اما از جزئیات معاملات خود و نام این شرکت‌ها حرفی نزد. بر اساس افشاگری جدید، شیائومی یکی از کمپانی‌های مشتری سنسور ISOCELL HP1 سامسونگ بوده و احتمالاً از آن در پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد.

طبق روال هر ساله، انتظار می‌رود شیائومی در سال آینده نسخه‌ی بعدی از سری گوشی‌های Mi 11 را به عنوان پرچمداران جدید خود رونمایی کند. به گفته‌ی یکی از افشاگران نام‌آشنای چینی با نام Digital Chat Station، یکی از نسخه‌های پرچمداران بعدی شیائومی که احتمالاً بدون پسوند Mi و با نام سری Xiaomi 12 معرفی خواهد شد، از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ بهره می‌برد.

این افشاگر در اکانت Weibo خود مدعی شد پرچمدار بعدی شیائومی از دو سنسور برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها همان سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 خواهد بود و دیگری یک سنسور 50 مگاپیکسلی. وی معتقد است پرچمدار نسل بعدی شیائومی از یک سیستم دوربین 200 + 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

با وجود اینکه سامسونگ تولیدکننده‌ی تنها سنسور 200 مگاپیکسلی موبایل است، می‌توان اطمینان داشت که در صورت صحت این افشاگری، شیائومی از همان سنسور ISOCELL HP1 برای پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد. Digital Chat Station همچنین بیان کرد که شیائومی برای گوشی‌های میان‌رده و بالارده‌ی خود از همان سنسورهای 64 و 108 مگاپیکسلی قبلی بهره خواهد برد.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.