شیائومی نیز مشمول طرح ملی رجیستری شد

xiaomi

شیائومی نیز مشمول طرح ملی رجیستری شد

در حال حاضر با قرار گرفتن سونی و تکنو در آستانه طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه، برند شیائومی نیز وارد طرح ملی رجیستری شد.

همان طور که مطلع هستید فاز دوم طرح ملی رجیستری گوشیهای موبایل، از چهاردهم آذر آغاز گردید و به طور رسمی مبارزه با کالاهای قاچاق اپل شروع شد.

گفتنی است که در ابتدای اجرای این فاز از رجیستری، تمام مدلهای گوشی و تبلت اپل در دستور کار کمیته مربوط به اجرای این طرح قرار گرفت و عملا واردات این محصولات غیر از مبادی رسمی، به کشور محدود شد.

پس از پانزده روز از اجرای فاز دوم طرح رجیستری، برندهای آمریکایی “بلک‌بری”، “موتورولا” و “گوگل‌پیکسل” نیز در این طرح قرار گرفتند. همچنین اواسط بهمن برند الجی به آن ها اضافه شد.

رجیستری گوشی های دو برند هواوی و نوکیا نیز از 19 اسفند آغاز گردید. در حالیکه قرار است دو برند سونی و تکنو نیز از ابتدای هفته آینده (26 اسفند ماه) به استقبال این طرح بروند، برند شیائومی نیز از سوی مسئولان اجرای این طرح، مشمول اعلام شد.

طبق اطلاع رسانی هایی که قبلا صورت گرفته است، در صورت دو یا چند سیم کارته بودن تلفن همراه، باید با قرار دادن سیم‌کارت درون همه شکافها (Slot) نسبت به فعالسازی تلفن همراه اقدام کرد. جهت انجام دادن این فرآیند نیز، محدودیتی در استفاده از یک یا چند سیم‌کارت وجود ندارد؛ لذا می‌توان با قرار دادن یک سیم‌کارت در تمام شکافها، گوشی تلفن همراه را فعال کرد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت