گلکسی M33 5G سامسونگ بزودی معرفی می شود

گلکسی M33 5G سامسونگ بزودی معرفی می شود

اگر خبرهای دنیای موبایل را در چند ماه اخیر دنبال کرده باشید به احتمال زیاد از گوشی اقتصادی Galaxy M33 5G سامسونگ هم مشخصاتی شنیده‌اید. امروز این محصول در لیست سازمان Blutoorh SIG مشاهده شد و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود.

خبرها و افشاگری‌های حول گوشی گلکسی ام 33 سامسونگ از ماه دسامبر سال 2021 آغاز شد و امروز نیز این گوشی با دریافت استاندارد بلوتوث یک گام دیگر به زمان معرفی رسمی خود نزدیک شد. گوشی Galaxy M33 5G با شماره مدل SM-M336B_DS شناخته می‌شود که در آن پسوند DS به دو سیم ‌کارته بودن آن اشاره دارد.

متاسفانه در استاندارد بلوتوث منتشر شده مشخصات کلیدی این گوشی حضور ندارد اما این لیست نسخه بلوتوث حاضر در گلکسی ام 33 را افشا کرده است. بر اساس لیست منتشر شده گوشی گلکسی ام 33 سامسونگ با پشتیبانی از استاندارد بلوتوث 5.1 معرفی و عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر برخی مشخصات اصلی این گوشی را چندی پیش در وب‌سایت GeekBench مشاهده کرده‌ایم. طبق این افشاگری، گوشی ارزان قیمت Galaxy M33 5G با شماره مدل SM-M336BU از چیپست اگزینوس 1200 (Exynos 1200)، 6 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 12 بهره‌مند است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات این گوشی در دسترس نیست. همچنین در نظر داشته باشید تمام خبرهای منتشر شده حول گوشی Galaxy M33 5G هم‌اکنون در حد حدس و گمان است و برای مشخصات موثق باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی توسط سامسونگ منتظر ماند.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.