تحلیل میزان بازدید از فروشگاه‌ها توسط گوگل تحلیل میزان بازدید از فروشگاه‌ها توسط گوگل

تحلیل میزان بازدید از فروشگاه‌ها توسط گوگل

اخیرا گوگل با استفاده از هوش مصنوعی ابزاری برای بررسی رفتار مشتریان فروشگاه‌ها ارائه کرده است.

گوگل قصد دارد  در کنفرانس آینده‌‌ی خود درباره‌ی فروش و بازاریابی، بروزرسانی جدیدی از ابزار خود برای مدیریت تعداد بازدید از فروشگاه‌ها معرفی کند.

روش‌های فروش یکپارچه از طریق کانال‌های مختلف (از جمله خرید حضوری، خرید از طریق اینترنت، خرید از طریق تلفن همراه و …) از زمان معرفی‌، در دنیای فروش و بازاریابی حرف اول را می‌زنند؛ اما مسئله چالش‌برانگیز برای متخصصان بازاریابی و فروش، جمع‌آوری داده‌ها از دنیای واقعی و فروشگاه‌های فیزیکی و سپس تحلیل و بررسی آن‌ها در کنار اطلاعاتی است که از فروشگاه‌های اینترنتی به دست می‌آید.

گوگل به کمک سیگنال وای‌فای و قابلیت مکان‌یابی دستگاه‌‌های الکترونیکی و با استفاده از تحلیل و بررسی داده‌های حاصل، می‌تواند میزان بازدید از فروشگاه‌ها را تخمین بزند.

این تغییر استراتژی به گوگل اجازه حل کردن مشکل غیرقابل اعتماد بودن تخمین‌های خود را خواهد داد. گوگل امیدوار است با استفاده از آموزش عمیق یک شبکه عصبی به کمک تعداد بسیار زیاد و متنوعی از داده‌های ورودی، به مدلی دقیق و قابل اطمینان برای تجارت‌های مختلف دست پیدا کند.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *