تحلیل وبررسی داک مبدل ORICO ADS5

تحلیل وبررسی داک مبدل ORICO ADS5

برطرف کردن محدودیت ها و خواسته های کاربران برای کاربردی راحت تر است انتظاری است که از لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ ها می توان داشت، اما خیلی کم به کیفیت بالا ساخت این محصولات توجه می شود . شرکت های بسیاری تلاش دارند با محصولات متنوع و کیفیت های مختلف در این زمینه کاربران را به سمت خود سوق دهند . یکی از پرمصرف ترین محصولات در این زمینه هاب است .

تصوری که با شنیدن این نام شکل می گیرد، تعدادی پورت USB است که در مدل های مختلف امروزه در بازار یافت می شود . در این میان شرکت هایی هستند که به این مورد اکتفا نکرده و محصولات تکامل یافته ای را وارد بازار کرده اند.
شرکت ORICO با اینکه مدت زمان اندکی از تاسیس آن میگذرد اما توانسته بعنوان تولید کننده حرفه ای جایگاه خود را بیابد . کیفیت ساخت بالا، محصولات متنوع، پشتیبانی از استانداردهای روز دنیا ، و طراحی منحصر به فرد توانسته است در کنار مشتریان بزرگ و مطرح بازار همچون ایسوس، وسترن دیجیتال، سیگیت، هوآوی، آی بی ام و.. قرار بگیرد . در سال 2009 تاسیس شد و در نقاط مختلف جهان نمایندگی فروش فعال خود را احداث کرد. امروزه سبد محصولات گسترده اوریکو در 5 کارخانه به تولید می رسد و 1200 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند که همین موضوع در کنار شرکای تجاری خوش نام باعث شده است اوریکو در سال 200 میلیون دلار گردش مالی داشته باشد .
نمای بیرونی و بسته بندی این محصول جعبه ای مشکی رنگی است که در نمای روبروی آن نشان اوریکو، خود نمایی می کند .پشت جعبه شامل توضیحات و ویژگی هایی درمورد محصول می باشد . همچنین تصویری با زمینه سفید رنگ مشاهده می شود که تمام پورت هایی که به این داک متصل می شوند قابل مشاهده است . محتویات داخلی آن جعبه آداپتور، کابل برق، کابل USB Type-C، دفترچه راهنما و کارت ضمانت می باشد .
طراحی موجود در این محصول شبیه به هیچ داک دیگری نیست . تلاش طراحان پایداری و زیبایی و راحتی این محصول زیبا بوده که تفاوت آن در نگاه اول به چشم می آید . شاید اولین ذهنیت پس از دیدن آن این باشد که با یک کامپیوتر کوچک روبرو هستید اما اینطور نیست . این داک مبدل از طراحی استوانه ای شکلی سود می برد که می تواند در کنار لپ تاپ یا کامپیوتر شما، تکمیل کننده میز کارتان باشد .دارای ابعاد ADS5 برابر با 141 در 80 میلی متر است که فضای زیادی را اشغال نمی کند. از طرفی قرار گیری پورت ها به صورت عمودی، مدیریت بهتری را برای کار به شما می دهد.
مهمترین ویژگی که این محصول را متفاوت نشان داده این است  پورت های ورودی و خروجی موجود آن است . که در هر دو سمت داک پورت های مختلفی قرار گرفته اند که باعث می شود به داک مبدل قدرتمندی ، تبدیل شود . در یک سمت تعداد 2 پورت USB 3.0 Type-A قرار گرفته است که در زیر آن دو جک 3.5 میلی متری برای خروجی صدا (اسپیکر و هدفون)، میکروفون و نشانگر LED برای اطلاع از وضعیت داک قرار گرفته است .
یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد که استفاده از پورت USB Type-C برای ارتباط با کامپیوتر، لپ تاپ و گوشی همراه است. این ویژگی در کنار سرعت بالا، تغییرات پورت ها را در آینده نشانه گرفته است که همین موضوع استفاده از تکنولوژی های جدید را آسان تر کرده است. برای استفاده از پورت ها می توان کابل USB Type-C را به کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی هوشمند متصل کنید و از پورت های موجود استفاده کنید. یکی دیگر از برترین ویژگی های آن اتصالش به گوشی هوشمند وتبدیل گوشی به یک کامپیوتر همراه است .
یکی از کامل ترین محصولات این بخش از بازار را ، داک مبدل می توان دانست. مزیت هایی همچون کیفیت بالا، برد خوب با کیفیت لحیم کاری بالا، طرح ظاهری زیبا و کاربردی، پایدار و مستحکم، بدنه فلزی جذاب ، پشتیبانی از رزولوشن 4K ، پورت های بسیار کامل ، تبدیل گوشی هوشمند به کامپیوتر، سرعت انتقال بالا، شارژ کردن لپ تاپ با پورت مورد نظر، وجود کابل USB Type-C در جعبه و وجود پورت Gigabit Ethernet برای اتصال به اینترنت را باید به این محصول نسبت داد . . ADS5محصولی است که سخت گیرترین کاربران را نیز می تواند راضی نگه دارد. همچنین اگر از محصولات اپل همچون لپ تاپ و مک آن استفاده می کنید این محصول می تواند هماهنگی متناسبی را ایجاد کند. هیچ ایرادی به این محصول وارد نیست بجز قیمت نسبتا بالای آن است هم اکنون با قیمت بیش از 800 هزار تومان در بازار یافت می شود. اگرمی توانید از مبلغ مورد نظر چشم پوشی کنید ، حتما از ویژگی های ADS5 برای کاربری راحت تر و بهتر استفاده کنید.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.