اسنپ در آپدیت جدید، لوگوی خود را تغییر داد

لوگوی جدید اسنپ

شرکت اسنپ در آپدیت جدید لوگوی خود را تغییر داده و یک لوگوتایپ جدید را جایگزین لوگوی قبلی کرده است. لوگوی قبلی اسنپ به شکل لوکیشن معروف برنامه اسنپ بود همچنین در لوگوتایپ قبلی اسنپ، نام اسنپ به فارسی و انگلیسی وجود داشت اما در لوگوتایپ فعلی که روی وبلاگ این شرکت منتشر شده لوگوتایپ فارسی به چشم نمی‌خورد و تنها نام اسنپ به انگلیسی نمایش داده شده است.

همچنین در لوگو جدید اسنپ رنگ‌های سبز – آبی و سرمه‌ای را  به رنگ سبز روشن تغییر داده است. لوگوی جدید اسنپ همچنین شامل  یک علامت تعجب هم هست! این علامت تعجب طی هفته پیش در اپلیکیشن اسنپ تبلیغ شده بود و به جای نقطه علامت تعجب از فرمان خودرو استفاده شده بود!

اسنپ در بلاگ خود در مورد این تغییر توضیحاتی داده و آن را به خانه تکانی آخر سال و لباس نو تعبیر کرده است.

اسنپ نوشته است:

ما در خانواده اسنپ قصد داریم تا همسو با چشم‌اندازمان در مسیر رسیدن به زمین سبز قدم برداریم؛ به امید روز‌هایی که به یاری خدمات‌ هوشمند انرژی کمتری از زمین گرفته شود.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

تغییر لوگو و حرکت به سمت یکپارچه شدن خدمات

همزمان با این تغییر در لوگو و رنگ، این شرکت خبر از یکپارچه شدن خدمات خود در یک اپلیکیشن مجزا داده است.

به این ترتیب انتظار می‌رود همزمان با معرفی لوگو جدید اسنپ سرویسهای اسنپ باکس و اسنپ فود و اسنپ تریپ و حتی بامیلو در اپلیکیشن جدید ادغام شود.

به نوشته  اسنپ :

به زودی خدمات مختلف مجموعه اسنپ را به صورت یکپارچه در یک اپلیکیشن عرضه می‌کنیم و به این ترتیب تمام نیازهای روزمره شما را به صورت یکجا برطرف خواهیم ساخت؛ خدماتی از قبیل درخواست آنلاین خودرو و موتور، سفارش آنلاین غذا، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت‌ هواپیما و مدیریت هوشمند‌ خریدهای روزانه.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.