۲۳۰ ایموجی جدید برای سال ۲۰۱۹ رسماً معرفی شدند

اموجی جدید

ایموجی های جدید سال ۲۰۱۹ در راهند. قرار است یونیکد ۱۲ ایموجی شامل ایموجی های تبر، فلافل، وافل، معبد هندو، فلامینگو و … را ارائه دهد.

امروز کنسرسیوم یونیکد که وظیفه تایید انواع ایموجی های جدید را بر عهده دارد، با انتشار پستی اعلام نمود که ۵۹ ایموجی جدید به زبان ایموجی اضافه شده و کاربران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک سراغشان بروند. به گفته‌ی این سازمان، این تعداد ایموجی جدید از میان ۱۰۴ ایموجی ارسالی انتخاب شده‌اند و قرار است تا چهاردهم اسفندماه در یونیکد ۱۲ قرار بگیرند.

علاوه بر این ۵۹ ایموجی جدید ، نسخه‌های تغییر یافته‌ای از ۱۷۱ ایموجی قدیمی نیز تولید شده و بدین ترتیب با در نظر گرفتن تمامی آنها دیر یا زود ۲۳۰ ایموجی جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ایموجی های جدید سال ۲۰۱۹ بسیار متنوعند و قرار است بخشی از آنها مربوط به افراد توان یاب باشد. یونیکد یک استاندارد صنعتی برای کد بندی کاراکترهای کامپیوتری و نمایش و پردازش متن به اکثر زبان های زنده دنیاست. بر اساس پیش نمایشی از یونیکد ۱۲ نمونه های جدیدی به مجموعه اموجی ها افزوده خواهد شد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

ایموجی های مخصوص افراد توان یاب

اما هنوز مشخص نیست کاربران چه زمانی می‌توانند به دانلود ایموجی‌ های جدید بپردازند، این موضوع به تصمیم تولیدکنندگان موبایل بستگی دارد چرا که این شرکت‌ها اصولاً سعی می‌کنند با تغییر ایموجی‌های اصلی و تطبیق آنها با زبان ایموجی‌ های خود، گزینه‌های منحصر به فردی خلق کنند.

با این وجود کنسرسیوم یونیکد مدعی شده با اینکه ایموجی‌ های جدید اسفندماه عرضه می‌شوند اما بعید است تا شهریور ماه سال آینده، کاربران بتوانند سراغشان بروند.

کنسرسیوم یونیکد در واقع یک سازمان غیرانتفاعی است که مسئولیت تایید ایموجی های جدید یا تغییر در ایموجی‌های پیشین را بر عهده دارد. اپل یکی از شرکت‌های کنسرسیوم یونیکد به شمار می‌رود و قدرت رای تاثیرگذاری هم در تصمیم گیری‌ های این ارگان دارد. لازم به ذکر است که در فروردین ماه نیز، اپل ۱۳ اموجی جدید در رابطه با معلولیت های حرکتی، شنوایی و بینایی به کنسرسیوم یونیکد پیشنهاد داده بود.

در سال ۲۰۱۹ میلادی ایموجی های جدید نشاندهنده افراد دچار معلولیت مختلف نیز عرضه می شود، مانند ایموجی فردی که روی صندلی چرخ دار نشسته، یا سگ راهنما برای افراد نابینا و ایموجی افراد ناشنوا.

به هرحال  با در نظر گرفتن ایموجی هایی با جنسیت ها و رنگ پوست های مختلف، در کل ۲۳۰ ایموجی جدید عرضه می شود. همچنین از این تعداد حدود ۵۹  کاراکتر، ایموجی جدید هستند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.