گلکسی A53 5G با شارژر 15 واتی همراه است

گلکسی A53 5G با شارژر 15 واتی همراه است

گوشی سری گلکسی A5x شرکت سامسونگ هر ساله عنوان پرفروش‌ترین مدل تولیدی این برند کره‌ای را به خود اختصاص می‌دهد و بی‌تردید با عرضه اسمارت‌فون گلکسی A53 5G در سال 2022 نیز اوضاع به همین منوال پیش خواهد رفت. رندرهای مربوط به طراحی احتمالی این هندست پیش‌تر در فضای وب منتشر شد و چندی پیش نمونه اولیه گلکسی A53 5G همراه با برخی مشخصات کلیدی آن در پایگاه داده بنچمارک نمایان شد.

اکنون این هندست همراه با شارژر 15 واتی آن موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده است. این پدیده تا حد زیادی ناامیدکننده بوده و نشان می‌دهد که پرفروش‌ترین دستگاه سامسونگ در سال 2022 از قابلیت شارژ سریع و مناسبی برخوردار نخواهد بود. کارشناسان امیدوارند که مدل جانشین این هندست در سال آینده از فناوری شارز سریع‌تری پشتیبانی نماید. در حال حاضر تمامی رقبای این اسمارت‌فون اساسا با شارژرهای سریع‌تری به بازار عرضه می‌شوند.

در سال گذشته اسمارت‌فون‌های گلکسی A52، گلکسی A52 5G و گلکسی A52s 5G همگی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 25 واتی روانه بازار شدند؛ اما آداپتور شارژر ارائه شده درون جعبه آنها صرفا از توان 15 واتی برخوردار بود. بنابراین دلیلی وجود ندارد که تصور کنیم امسال شرایط متفاوتی رقم خواهد خورد.

در نتیجه کاربران حداقل به گزینه‌ای برای شارژ سریع‌تر هندست خود دسترسی خواهند داشت؛ اما به باور سامسونگ در حال حاضر قرار دادن آداپتور شارژ 25 واتی درون جعبه خرده فروشی گلکسی A53 5G چندان ضروری به‌نظر نمی‌رسد.

به هرحال شایعات و اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی A53 5G مجهز به تراشه اگزینوس 1200، حافظه رم 6 گیگابایتی، سیستم‌عامل اندروید 12، نمایشگر آمولد 120 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه خواهد بود.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.