تلگرام به‌دنبال دور دوم عرضه ارز دیجیتال و رقابت با اتریوم

telegram

تلگرام با وجود اینکه پیش بینی می کرد در دور پیش فروش ارز رمزپایه خود رقم ۶۰۰ میلیون دلار را  جذب کند، توانست رقم قابل توجه ۸۵۰ میلیون دلار را جذب کند. هم اکنون نیز گزارش های جدید بدست آمده گویای این است که تلگرام تصمیم دارد دور دوم جذب پیش فروش ارز دیجیتالی شبکه بلاک‌چین خود را برگزار کند.

به گزارش مجتمع کامپیوتر پایتخت ، بر اساس خبر ها تلگرام در نظر دارد از طریق سرمایه جذب شده برای ارز دیجیتالی خود، یک پروتکل جدید را برای رقابت با پلت‌فرم «Ethereum» ایجاد نماید. از سوی دیگر نیز گفته شده که سرمایه‌دارانی که در این بخش سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا اواخر دسامبر امسال ارزهای دیجیتالی خود را از تلگرام دریافت نخواهند کرد و به اعلام تلگرام احتمالا ارزهای دیجیتالی این شرکت تا قبل از سال ۲۰۱۹ وارد بازار نخواهند شد. همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ در دنیای تکنولوژی از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی تلگرام خودداری کنند.

همچنین تعدادی از سرمایه‌گذاران معتقدند که نگه داشتن پول سرمایه‌گذاران توسط تلگرام به مدت حداقل یک سال ریسک بزرگی به حساب می آید. گفتنی است که بازار ارزهای دیجیتالی از اوایل سال ۲۰۱۸ با نزول چشمگیری همراه بوده است و بر اساس آمار منتشر شده از موسسه CoinMarketCap در حال حاضر ارزش سکه‌های دیجیتالی در مقایسه با ابتدای سال ۲۰۱۸ حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت