هدفون ایرپادز پرو 2 تا اواخر 2022 معرفی نمی شود

هدفون ایرپادز پرو 2 تا اواخر 2022 معرفی نمی شود

نزدیک به دو سال از معرفی و عرضه نسل اول از هدفون‌های AirPods Pro می‌گذرد اما اپل هنوز اطلاعاتی در مورد محصول بعدی خود در این سری اعلام نکرده است. پیش از این انتظار می‌رفت در اوایل سال 2022 میلادی شاهد عرضه نسل دوم از این محصولات پرطرفدار باشیم اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد تولید این محصولات بازهم به تعویق افتاده است.

چندی پیش بود که منابع خبری مختلف با انتشار اطلاعاتی اعلام کردند که قرار است در فاصله سه ماهه پایانی از سال 2021 و سه ماهه نخست از سال آینده میلادی شاهد عرضه دومین نسل از هدفون‌های AirPods Pro باشیم. اما امروز گزارش‌های دیگری در دسترس قرار گرفت که نشان می‌دهد بنا به دلایلی تولید این محصولات به زمان دیگری موکول شده است و حداقل باید تا سه ماهه سوم از سال 2022 میلادی برای عرضه این هدفون‌های جدید صبر کنیم.

در این گزارش‌های جدید دلیل اصلی وقفه در تولید هدفون‌های AirPods Pro 2 اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد کمبود تراشه‌های پردازشی در سطح دنیا و همچنین عرضه احتمالی هدفون‌های AirPods 3 دلیل اصلی آن باشد. اپل می‌داند که فاصله تنها چند ماه میان عرضه محصولاتی همچون AirPods 3 و AirPods Pro 2 سبب می‌شود که میزان استقبال کاربران از آن‌ها کم شود. مطمئناً بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه بیشتر هدفون‌های AirPods Pro 2 را خریداری کنند و به این ترتیب هدفون‌های AirPods 3 به محصولی شکست خورده تبدیل می‌شوند.

چندی پیش بود که اپل اعلام کرد به دلیل کاهش قابل توجه میزان فروش وادار شده است سرعت تولید هدفون‌های ایرپادز را به میزان 30 درصد کاهش دهد. با توجه به این موضوع اپل تصمیم گرفته است عرضه هدفون‌های AirPods Pro 2 را به زمان دیگری موکول کند تا بر روی فروش هدفون‌های ارزان قیمت‌تر AirPods 3 تاثیر سوی کمتری بگذارد.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.