شیائومی ردمی نوت 11S در راه است

شیائومی ردمی نوت 11S در راه است

سال گذشته مشخص شد که کمپانی شیائومی در صدد عرضه اسمارت‌فون ردمی نوت 11S در بازارهای جهانی است. این هندست ابتدا در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. کمپانی چینی از طریق انتشار یک تیزر تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرد. با این‌حال زمان عرضه ردمی نوت 11S هنوز اعلام نشده است. با توجه به اینکه کمپین تبلیغاتی مربوط به هندست از پیش‌تر آغاز شده است؛ لذا کمپانی، برگزاری رویداد معرفی را به تعویق نخواهد انداخت و اسمارت‌فون جدید احتمالا طی ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

ردمی نوت 11S احتمالا با یک نمایشگر 90 هرتزی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، حداکثر 8 گیگابایت رم، حافظه فلش با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت، رابط کاربری MIUI 13، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HM2 ساخت شرکت سامسونگ، دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی و یک ماژول 2 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد.

پشتیبانی از فناوری شارژ فوق سریع مشخصه اصلی این اسمارت‌فون به‌شمار می‌رود. بدین‌ترتیب ردمی نوت 11S به مقرون‌به‌صرفه‌ترین اسمارت‌فون با سرعت شارژ بالا در بازار هندوستان تبدیل خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی ردمی نوت 11S از طریق تراشه ساخت شرکت مدیاتک و احتمالا مدل هلیو G96 تامین خواهد شد. اگرچه برخی منابع خبری به استفاده از یک تراشه سری Dimensity  اشاره نموده‌اند. اکنون کاربران منتظر اعلام زمان رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ردمی نوت 11S هستند. در آن زمان احتمالا سایر جزئیات مربوط به هندست از جمله قیمت‌گذاری آن نیز اعلام خواهد شد.

در اکتبر سال گذشته کمپانی شیائومی با عرضه سری ردمی نوت 11 طرفداران خود در بازار چین را شگفت‌زده کرد. این سری هنوز در بازار جهانی عرضه نشده است؛ اما کمپانی در تدارک رونمایی از مدل‌های جانشین آن است. وبسایت Xiaomiui از طریق یکی از گواهینامه‌های صادر شده برای سری ردمی نوت 12 به اطلاعات جدیدی در رابطه با این هندست‌ها دست یافته است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که شماره مدل K16 متعلق به ردمی نوت 11 پرو با قابلیت شارژ 67 واتی است. همچنین شناسه K16U نیز متعلق به اسمارتفون ردمی نوت 11 پرو پلاس با قابلیت شارژ 120 واتی است. بنابراین اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس به احتمال فراوان از شناسه‌های L16 و L16U استفاده خواهند کرد. پیش‌تر نیز شناسه‌های K19 و K19P به‌ترتیب توسط هندست‌های ردمی نوت 10 5G و پوکو M3 پرو 5G مورد استفاده قرار گرفتند. در این میان گوشی‌های ردمی نوت 12 و پوکو M5 پرو 5G نیز احتمالا در پشت اسامی رمز L19 و L19P پنهان خواهند شد. نهایتا ورژنی از ردمی نوت 12 با قابلیت NFC نیز احتمالا از شناسه L19N استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر پیرامون ویژگی‌های هندست‌های سری ردمی نوت 12 هیچ‌گونه اطلاعات خاصی در دست نیست. در عین‌حال وبسایت Xiaomiui ادعا می‌کند که این گجت‌ها احتمالا در 3 ماهه دوم سال 2022 معرفی خواهند شد. عرضه زودهنگام سری ردمی نوت 12 در بازارهای جهانی به سختی باورپذیر است. در واقع این سری به احتمال فراوان ابتدا در بازار چین عرضه شده و سپس به سایر بازارهای بین‌المللی نیز راه خواهد یافت. همچنین بایستی به‌خاطر داشت که عرضه قریب‌الوقوع سری ردمی نوت 12 صرفا در حد یک فرضیه است و گواهینامه اخیرا کشف شده توسط وبسایت Xiaomiui نیز می‌تواند متعلق به هر اسمارت‌فون دیگری خارج از خانواده ردمی نوت باشد.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.