سری میت 50 هوآوی تا سال 2022 از راه نمی رسند

کمپانی هواوی سال سختی را در زمینه تجارت گوشی‌های هوشمند خود پشت سر گذاشته است. چرا که تحریم‌هایی که ایالات متحده علیه این شرکت وضع نموده، هنوز در حال اجرا است. گفتنی است این تحریم‌ها، منجر به تاخیر در عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند هواوی و به ویژه پرچم‌داران این شرکت شده است.

بر اساس گزارشات منتشر شده، تقویم عرضه‌ی محصولات این شرکت چینی دچار اختلال شدیدی گشته و یکی از محصولاتی که عرضه‌ی آن به این علت با تاخیر همراه خواهد بود سری میت 50 هواوی است. طبق شایعات، نسل بعدی تلفن‌های هوشمند سری میت تا سال آینده عرضه نخواهد شد. البته گمانه‌زنی‌هایی در مورد سری میت 50 مخابره شده است و اخیرا جزئیات بیشتری از گوشی‌های هوشمند این خانواده منتشر شده است.

گفتنی است که حسابی در رسانه‌ی Weibo، که پیش‌تر نیز از عرضه‌ی اسمارت‌فون‌های سری میت 50 در سال آینده خبر داده بود، امروز در پستی جدید ادعا نمود که کمپانی هواوی احتمالاً نسل بعدی تلفن‌های هوشمند میت را تا پایان سه ماهه دوم سال آینده، یعنی حدودا 9 ماه دیگر، معرفی خواهد کرد.

همچنین شایعات حاکی از آن است که با وجود اینکه هواوی در‌صدد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری میت 50 همراه با قابلیت انصال 5G بوده است، اما این نهایتا این گوشی‌های هوشمند را همراه با فناوری 4G روانه بازار خواهد نمود.

گوشی‌های جدید سری میت هواوی با ترکیبی از پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکام و چیپست کایرین ساخت شرکت هواوی عرضه خواهند شد. گفته می‌شود که پردازنده‌ی اسنپدراگون فوق‌الذکر به احتمال فراوان نسخه ی 4G تراشه ی اسنپدراگون 898 است که هنوز معرفی نشده است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.