رونمایی نقشه داخلی و مسدودسازی اعلان iOS 11 توسط اپل

رونمایی نقشه داخلی و مسدودسازی اعلان iOS 11 توسط اپل

اپل در مراسم WWDC 2017 از دو ویژگی نقشه داخلی و مسدودسازی هنگام رانندگی در سیستم عامل iOS 11 رونمایی کرد .

این بار اپل قصد دارد برای جلوگیری از رانندگی نابهنجار ، دست به ایجاد تغییرات و بهبود عملکرد نرم افزار نقشه اختصاصی خود زند . با اعلام این موضوع در کنفرانس توسعه دهندگان جهان اپل بخش جدیدی از سیستم عامل iOS 11 را با عنوان <<مزاحمت ایجاد نکردن هنگام رانندگی>> یا Do Not Distrub While driving رونمایی کرد .
آنچه از قابلیت این نرم افزار شنیده شده حاکی از آن است که این نرم افزار قابلیت آن را دارد تا توقف کامل خودرو صفحه گوشی اپل را روشن نکرده وهمچنین درصورت استفاده از بلوتوث از به نمایش در آمدن اعلان در حین رانندگی جلوگیری داشته باشد .
قابلیت دیگر اعلام شده آن این است که نرم افزار iMessage به صورت خودکار در زمان رانندگی پیامی ارسال خواهد کرد که فرد مشغول رانندگی می باشد . اما می توان افرادی خاصی را درنظر گرفت که هنگام رانندگی پیام آن ها مسدود نباشد ‌.
اپل در مراسم WWDC 2017 اعلام داشت که قابلیت جدیدی به نرم افزار Maps اضافه کرده که این نرم افزار را مجهز به نقشه داخلی کرده که در مراحل اول تفرجگاهها و فرودگاهها سراسر دنیا از جمله شهرهای نیویورک ، توکیو ، شیکاگو ، هنگ کنگ دردسترس خواهد بود . توضیحات در این باره این گونه اعلام شده که با این قابلیت می توان فهرست فروشگاه های موجود را مشاهده کرد و در آن گشت و گذار کرد که این امر شامل فرودگاه ها هم می باشد . تا به امروز ۳۰ فرودگاه از این قابلیت برخوردار می باشد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.