رونمایی از نسخه به روزشده مک بوک و مک لوک پرو ها در کنفرانس توسعه دهندگان

رونمایی از نسخه به روزشده مک بوک و مک بوک پرو در کنفرانس توسعه دهندگان

مک بوک و مک بوک پرو به روز رسانی شده  در کنفرانس WWDC 2017 توسط کمپانی اپل ارائه شد .

اپل نسل جدید مک‌بوک و مک‌بوک پروها را در کنفرانس توسعه دهندگان رونمایی کرد . در اصل این کمپانی با به روز رسانی آخرین دست آوردهای خود در این کنفرانس حضور پیدا کرد .
اپل در کنفرانس توسعه دهندگان از به روز رسانی آخرین محصولاتش خبر داد و در این کنفرانس آنچه از اپل انتظار می رفت این بود که به روزرسانی مک بوک و مک بوک پرو را ارائه دهد . قابلیت های جدیدی که اپل از آن در کنفرانس WWDC 17 خبر داد معرفی سخت افزار جدیدی در مک بوک های پرو و همچنین استفاده از پردازنده های کبی لیک اینتل با حافظه SSD سریع تر و کارت گرافیک قوی تر در نسخه ۱۵ اینچی مک بوک پرو می باشد .
اپل در سال جدید فقط مشخصات فنی و ماژول های سخت افزاری مک بوک ها را به روز رسانی کرده است که با حافظه SSD سریع تری همراه است .
مک بوک پرو ۱۳ اینچی که قیمت ارزانترین آن ۱۲۹۹ دلار می باشد به همراه یک کارت گرافیک جدا است .
قابل ذکر است که مک بوک ۱۲ اینچی همرا با پردازنده ۱.۳ گیگاهرتزی Core i7 ارائه خواهد شد و مک بوک پرو ۱۳ اینچی با پردازنده Core i7 که فرکانس ۳.۵ گیگاهرتزی ارائه خواهد شد .
ظاهرا مک بوک های جدید اپل همچون نسخه قبلی می باشد . همچنین خلاف انتظارات مک بوک های ایر نیز به روز رسانی خیلی محدودی قرار گرفته است ، همچنین پردازنده ی قوی تری با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی به همراه دارد . البته هنوز اطلاعات دقیق تری داده نشده . اما گفته شده پنل نمایش همان پنل نسخه قبل است با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسل ، که بدون هیچ تغییری در طراحی همراه می باشد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.