ربات هایی در دست ساخت کمپانی ال جی

ربات هایی در دست ساخت کمپانی ال جی

هرروز شاهد افزایش تولید ربات ها می باشیم و همیشه در تصوراتی که ما از آینده داریم  ربات ها نقش مهمی در آن ها دارند .آیا تا به حال فکر کرده اید با وجود پیشرفت های چشمگیر توسط ربات ها ، تاثیر آن ها بر روی زندگی روزمره انسان ها چگونه خواهد بود؟

واضح است که بیشترین نگرانی برای افراد سیاست‌گذار، مسئله تاثیر ربات‌ها روی کارگران پایه و افراد با درآمد پایین است. اما از آن طرف هم اتوماتیک شدن کارها تاثیر مثبتی روی روند کارها دارد.

همچنین حذف کردن انسان ها از کارهای سخت و پرزحمت باعث می شود که این افراد به دنبال علائق و خواسته های خود بروند از این رو جامعه نیز پویایی و سرزندگی می یابد و می توان گفت جامعه به سمت کارهای هنری و خلاق روی می آورد. به طور کل چنین می توان گفت که در جامعه معنای کار کردن به شکلی که امروزه آن را می بینیم جای خود را به دنبال کردن علائق می دهد.

این دقیقا هدف شرکت های پیشرو و آینده نگری همانند ال جی می باشد .  ال‌جی قصد دارد تا جایی که امکان دارد وقت بیشتر و زندگی آزادانه‌تری در اختیار افراد بگذارد.

به علاوه با وجود افزایش طول عمر آدم‌ها، ربات‌ها نقش مواظب از سالمندان را نیز به عهده خواهند گرفت. به عنوان مثال ربات‌های پرستار سالمندانی با مشکل حرکتی را بلند کرده و از جایی به جای دیگر می‌برند. یا ربات‌هایی که نقش همدم و هم‌صحبت را بازی می‌کنند با توجه به هوش مصنوعی خود سالمندان را به ادامه زندگی امیدوارتر کرده و باعث می‌شوند زندگی سالم‌تری داشته باشند.

ال‌جی  قصد دارد حال زندگی شما را خوب کند، حال چه با یک جاروبرقی رباتیک  و چه یک دستیار خانگی هوشمند برای انجام امور مهم روزانه.

 

نظر شما چیست ؟

 

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.