دوربین ردمی نوت 10 پرو کیفیت بیشتر نسبت به آیفون SE اپل دارد

دوربین ردمی نوت 10 پرو کیفیت بیشتر نسبت به آیفون SE اپل دارد

ردمی نوت 10 پرو شیائومی جزو معدود مدل‌های موجود در بازار است که از سنسور اصلی 108 مگاپیکسیلی بهره می‌برد. این مدل توانسته در تست DxOMark رتبه 72 را به دست آورد. البته این رتبه در بین تمام گوشی‌ها به دست آمده و در بین گوشی‌هایی با قیمت بین 200 تا 399 دلار، رتبه سوم را به دست آورده است.

گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی توانسته در تست DxOMark در زمینه فیلم‌إرداری امتیاز 111، در بزرگ‌نمایی امتیاز 52 و در ویدئو امتیاز 95 را به دست بیاورد. دلیل امتیاز پایین این گوشی ردمی در زمینه بزرگ‌نمایی، مجهز نبودن به دوربین با لنز تله فوتو است. در این تست کیفیت و جزئیات تصاویر پرتره که از فاصله‌ای نزدیک ثبت شده اند تحسین شده است.نورسنجی ویدئوها، دقت تشخیص عمق و افکت blur در تصاویر، کنترل نویز در ویدئوها و کیفیت کلی دوربین این گوشی نیز جزو دیگر نکات مثبت تست دوربین گوشی ردمی نوت 10 پرو بوده اند.

بله درست خواندید! به اعتقاد DxOMark این گوشی فیلم‌برداری بهتری نسبت به نسخه اکسینوس پرچم‌دار سامسونگ دارد. با این‌حال به اعتقاد ما نباید انتخاب خود را به امتیازات این سایت گره بزنید. دوربین این مدل در این تست نقص‌هایی نیز داشته است. دوربین این مدل در دامنه دینامیکی بالا عملکرد خوبی نداشته و تار شدن تصاویر در مواردی که سوژه تحرک دارد مشاهده شده است. دامنه دینامیکی ویدئوها نیز محدود بوده و در زمان بزرگ‌نمایی، جزئیات تصاویر بسیار کم می‌شدند. در تصاویری که در فضای باز نیز ثبت شده بودند، رنگ‌ها مایل به سبز بودند.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.