با آپدیت جدید تلگرام 4.1 ؛ مدیر حرفه ای گروه ها باشید

با آپدیت جدید تلگرام 4.1 ؛ مدیر حرفه ای گروه ها باشید

در آپدیت جدید تلگرام مدیران سوپرگروه‌ها می‌توانند اعضای گروه خود را تا 10 هزار عضو افزایش دهند .

ادمین اصلی (ایجادکننده گروه) از این پس می‌تواند به سایر ادمین‌ها سطح دسترسی‌های لازم را بدهد و یا آنها را محدود کند. از دیگر قابلیت هایی که به این سخه از تلگرام اضافه شده است نسخه  مدیران گروه و اعضای آنها قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزاری جدید، شخص مورد نظر خود را در میان ممبرها جستجو کنند.

همچنین این نسخه تلگرام این امکان را به شما می‌دهد تا فعالیت عضو مورد نظر را محدود کنید که این محدودیت‌ها شامل فعال کردن حالت «فقط خواندن» (read-only) و عدم اجازه برای ارسال استیکر و یا فایل برای مدت‌زمانی مشخص است. در آپدیت جدید تلگرام بخشی جدید به نام “recent action” اضافه شده که در آن، فعالیت‌های اخیر همه مدیران گروه برای ادمین اصلی مشخص شده است .

فعالیت‌های مشخص‌شده در این بخش شامل پیام‌هایی که از 48 ساعت قبل در سوپرگروه حذف یا ویرایش شده‌اند نیز می‌شود.همچنین لازم به ذکر است تلگرام 4.1 برای آیفون و سیستم عامل iOS این امکان را به کاربران می‌دهد تا در هنگام به‌اشتراک‌گذاری محتویاتی از اپلیکیشن دیگری به تلگرام، کامنت دلخواه را وارد کرده و چندین مخاطب را برای ارسال، انتخاب کند.

در این آپدیت جدید، قابلیت تاچ 3 بعدی نیز پشتیبانی می‌شود.پشتیبانی از پرداخت موبایلی اندروید پی (Android Pay) در ربات‌ها برای کاربران اندرویدی، از دیگر قابلیت های جدید تلگرام 4.1 است.در تلگرام جدید ابزاری «ضد سانسور» نیز اضافه شده که توسط آن، کاربران می‌توانند نام کاربری و کلمه عبور پراکسی خود را در بخش “Data and Storage” از منوی تنظیمات وارد کرده و بدین ترتیب، به مطالب فیلترشده دسترسی پیدا کنند.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.