اپل-واچ-از-سال-۲۰۱۸-به-فناوری-microLED-مجهز-می‌شود

اپل ، واچ microLED را در سال 2018 عرضه می کند

اپل در سال 2018 فناوری Micro LED را به واچ اضافه خواهد کرد .اطلاعات بر آن است که اپل برای بهره بری از microLED از ابتدای سال 2018 اقدام خواهد کرد .

در ماه های اخیر توسط کاپرتینویی اطلاعاتی در رابطه با فناوری Micro LED داده شده است . در برخی از اخبار های منتشر شده آمده است که اپل در حال آزمایش این فناوری می باشد . Nikkei گزارشی منتشر کرده است مبنی بر این که کمپانی اپل درسال 2018 از فناوری Micro LED در محصولات پوشیدنی خود استفاده می کند .

اپل امیدوار است که در زمان استفاده از این فناوری جلوتر از فناوری خمیده در پنل ها باشد .گزارشات حاکی از آن است در حال حاضر اپل به شدت به سامسونگ وابسته می باشد . سامسونگ اصلی ترین تامین کننده پنل های امولد برای کمپانی اپل می باشد .اپل امید دارد با وسیله این فناوری بتواند وابستگی خود را به کمپانی سامسونگ کاهش دهد . شایعاتی در سال 2016  مبنی برا آن بود که اپل قصد دارد فناوری Micro LED را درسال 2017 عرضه کند که ظاهرا این موضوع منتفی می باشد . در حال حاضر اپل واچ از نمایشگر اولدی استفاده می کند که توسط کمپانی ال جی تامین می شود . فناوری Micro LED در اصل نسخه بهبود یافته خود در اصل نسخه بسیار کوچک از نظر سایر در مقایسه با LED است . چندین ال ای دی میکروسکوپی یک Micro LED را تشکیل می دهد . تکنولوژی نام برده پنل هایی را ایجاد می کند که بسیار نورانی تر هستند و انرژی کمتری نسبت به پنل های اولد استفاده می کنند .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.