اطلاعات هزاران مامور FBI توسط هکرها افشا شد

هکرها در یک اقدام جدید و با حمله به سایت های وابسته به « پلیس فدرال آمریکا » (FBI) اطلاعات شخصی هزاران مامور فدرال و مجری قانون را استخراج کرده و در سطح اینترنت افشا کرده اند. این اطلاعات در ده‌ها فایل در اینترنت قرار گرفته اند.

این گروه هکری به سایت مربوط به انجمن آکادمی ملی FBI نفوذ کرده اند که در زمینه آموزش تخصصی نیروهای فدرال و ایالتی به فعالیت می پردازد. ظاهرا هکرها حداقل به سه سایت این انجمن نفوذ کرده و پس از دسترسی به اطلاعات محرمانه، آنها را در سایتشان منتشر کرده اند.

مشکل اساسی از آنجا ناشی می‌شود که انجمن آکادمی ملی FBI تنها آن دسته از ماموران آمریکایی و خارجی آموزش می‌دهد که به خاطر مهارت و برخوردار بودن از توانایی های رهبری از سوی مافوق‌هایشان انتخاب شده اند؛ بنابرین انتشار اطلاعات آنها ضربه قابل توجهی به پلیس فدرال آمریکا وارد می سازد.

هک FBI

افشای این اطلاعات جان ماموران FBI را به خطر می‌اندازد

اطلاعات لو رفته حاوی ۴ هزار سند منحصر به فرد است و شامل نام اعضا، ایمیل های خصوصی و دولتی، عناوین شغلی و شماره تلفن و آدرس محل سکونت می شود. مشکل به همینجا ختم نمی شود و یکی از هکرها در گفتگو رمزگذاری شده با تک کرانچ از قصد خود برای افشای بیش یک میلیون سند خبر داده است:

ما بیش از هزار سایت را هک کرده کرده ایم و قصد فروش داده های آنها را داریم. داده های در دسترس ما شامل حداقل یک میلیون سند درباره کارکنان آژانس های فدرال و  سازمان های خدمات عمومی می شود.

این هکر در پاسخ به سوالی در مورد احتمال به خطر افتادن این ماموران پس از انتشار اطلاعات شخصی آنها نیز گفته است: «بله احتمالا آنها به خطر می افتند».  این هکر برای اثبات ادعای خود اجازه دسترسی گزارشگر سایت تک کرانچ به برخی سایت های هک شده را داده و ظاهرا در میان آنها یک زیر دامنه از فاکس‌کان هم دیده شده است.

بعید نیست این اطلاعات به سرقت رفته، در انجمن های هکر و بازار سیاه دارک وب فروخته شوند، اما هکرها گفته اند که داده ها را به صورت رایگان ارائه می دهند تا نشان دهند که اطلاعات جالبی برای ارائه دارند!

به گفته یکی از هکرها هدف نهایی آنها، کسب تجربه و پول است.

منبع: techcrunch

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Hack