مشخصات کامل گوشی ردمی نوت 11 4G لو رفت

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced به می نوت 10 لایت رسید

این روزها شاید جذاب‌ترین اخبار برای دارندگان گوشی‌های شیائومی، بروزرسانی‌هایی باشد که به نوبت برای دستگاه‎های مختلف عرضه می‎شود. خبرهای جدید نشان می‌دهد که حالا صاحبان گوشی می نوت 10 لایت در ابتدای صف ایستاده و می‌توانند بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced را روی گوشی‌های خود دریافت کنند.

درحالیکه شیائومی خود را برای عرضه بروزرسانی MIUI 13 آماده می‌کند هنوز بسیاری از گوشی‌ها در نسخه‌های پایین‌تر اندروید، منتظر دریافت بروزرسانی نسخه 12.5 یا حتی 12.1 هستند. اما همانطور که عنوان شد این بروزرسانی از ساعتی پیش برای کاربران می نوت 10 لایت عرضه شده است. پیش از این در سال گذشته اعلام شده بود که این گوشی MIUI 12.5 Enhanced را دریافت خواهد کرد.

نکته قابل توجه در مورد این گوشی آن است که بروزرسانی مذکور برای نسخه Global دستگاه ارائه شده که در واقع با کد نرم‌افزاری MI همراه شده و در کشورهایی به جز چین، روسیه، هند، ترکیه و اتحادیه اروپا عرضه می‎شود. این بدان معناست که کاربرانی که در کشورهای دیگر از جمله ایران حضور دارند می‌توانند بروزرسانی جدید را در فاز اول دریافت کنند. کشورهای عنوان شده در این بخش هر کدام نسخه نرم‌افزاری ویژه خود را دارند که برای آنها به صورت اختصاصی توسعه داده شده است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.