ساعت هوشمند کودکانه هوآوی معرفی شد

ساعت هوشمند کودکانه هوآوی معرفی شد

شرکت هوآوی همیشه سعی داشته محصولات متنوعی را در اختیار طرفداران قرار دهد. در این بین اخیرا طی رونمایی چند محصول جدید ساعت هوشمندی را ویژه کودکان طراحی کرده تا این قشر از افراد نیز محصولات هوآوی را دارا باشند.

ساعت هوشمند Huawei Watch 4X مخصوص کودکان با نمایشگر 1.41 اینچی و مجهز به دو دوربین رسما معرفی شد. این ساعت به قیمت 1398 یوآن معادل 217 دلار در دو رنگ آبی و بنفش عرضه شده است. این ساعت اسپرت، نمایشگر 1.41 اینچی امولد با رزولوشن 320 در 360 پیکسل داشته و در سایز 53 در 45.7 در 14.7 میلیمتر به وزن 59.4 گرم ساخته شده است. دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و دوربین کناری 8 مگاپیکسل تعریف شده است.

باتری تعبیه شده در ساعت 800 میلی آمپر ساعت است که با شارژ بی سیم می‌توان 50 درصد را در عرض 20 دقیقه پر کرد. یک گیگ رم، 16 گیگ حافظه، پشتیبانی از سیم کارت نانو، استاندارد ضد آب 5ATM، شتاب سنج و ژیروسکوپ، از دیگر مشخصات این ساعت است. این ساعت با اندروید 6 به بالا و iOS  نسخه 9 به بالا کار می‌کند.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه کنید و انتظار داریم با استقبال قابل توجهی در فروش رو به رو شود. هوآوی احتمالا بزودی ساعت هوشمند نسل جدید هوآوی واچ را نیز معرفی خواهد کرد.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.