گوشی گیمینگ Nubia Red Magic زدتی‌ای معرفی شد

Nubia Red Magic

برند Nubia زدتی‌ای در نهایت، از گوشی گیمینگ خود با نام تجاری Red Magic رونمایی کرده است. مدل مذکور با پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام، نمایشگر 6 اینچی و دوربین 24 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

جدیدترین گوشی گیمینیگ بازار به صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع LTPS با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل مجهز شده است؛ پنل جلوی گوشی با یک لایه شیشه از نوع NEG Dinorex T2X-1 پوشانده شده است. با اینکه Red Magic در سال 2018 معرفی شده است اما از پردازنده قدیمی اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌گیرد؛ چیپ‌ست مذکور در گوشی‌های پرچم‌دار 2017 به‌کار گرفته شده است. کوالکام در اواخر سال گذشته از تراشه جدیدش با نام اسنپدراگون 845 رونمایی کرده است که گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی نیز از آن استفاده می‌کند؛ البته گوشی Razer Phone که در اواخر سال 2017 به بازار عرضه شده بود، از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌گیرد. به همین جهت، شاید روی کاغذ گوشی گیمینگ شیائومی از سایر مدل‌ها بهتر باشد.

این گوشی از شش یا هشت گیگابایت رم بهره می‌گیرد؛ مدل مذکور در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه قابل خرید خواهد بود. همچنین برای دست‌یابی به حداکثر توان پردازشی گوشی، یک کلید سخت‌افزاری درنظر گرفته شده است؛ این کلید در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار دارد.

گوشی گیمینگ برند Nubia شرکت ZTE برخلاف BlackShark شیائومی، فاقد دوربین دوگانه است و از سنسور 24 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می‌گیرد؛ سنسور مذکور از یک لنز روشن با F1.7 برخوردار است. برای عکاسی سلفی نیز می‌توانید روی عملکرد سنسور 8 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش حساب باز کنید.

گوشی Red Magic از باتری 3800 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد که از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد؛ ضمن اینکه مدل مذکور به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده است و البته خبری از بلندگوی دوگانه نخواهد بود. این گوشی با پشتیبانی از صدای DTS (صدای دالبی) ارائه می‌شود. جدیدترین گوشی گیمینگ برند ZTE با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 ارائه خواهد شد و لانچر جدید Red Magic را اجرا می‌کند؛ این گوشی برای خرید از تاریخ 26 آوریل در دسترس خواهد بود. در چین، می‌توانید مدل مذکور را در تاریخ 25 آوریل سفارش دهید؛ قیمت مدل پایه با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه تنها 399 دلار است و برای نسخه رده‌بالا با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، برچسب قیمت 479 دلاری درنظر گرفته شده است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت