گوشی های نسل اینده شیائومی با نمایشگرهای آمولد سامسونگ همراه خواهند بود

گوشی های نسل اینده شیائومی با نمایشگرهای آمولد سامسونگ همراه خواهند بود

گزارش جدیدی انتشار یافته مبنی بر وجود نمایشگر های آمولد سامسونگ در گوشی های نسل بعدی شیائومی ،می توان گفت با توجه به آن که دو کمپانی سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی سعی دارند مشتریان خوبی برای نمایشگر های امولد پیدا کنند در این میان کمپانی سامسونگ با قرار داد با کمپانی شیائومی از رقیب خود پیشی گرفته است .

قرار است شرکت شیائومی برای نسل آینده محصولات خود نمایشگر های آمولد ۶ اینچی را استفاده کند . آنچه از گزارشات بدست آمده سامسونگ در ماه دسامبر یک میلیون نمایشگر آمولد را به کمپانی شیائومی تحویل داده و قرار است در ماه ژانویه نیز 2.2 میلیون دیگر از این نمایشگر را ارسال کند . قبل از این شایعاتی درباره قرارداد بین ال جی و شیائومی بر روی پنل های اولد قابل انعطاف 5.5 اینچی بود که ظاهرا قرار است سه ماه پس از تاریخی که انتظار می رفت انجام می شود . کمپانی شیائومی از پنلی با کیفیت فول اچ دی در گوشی های می نوت 2 استفاده کرد و انتظار می رود در نسل جدید گوشی های خود از نمایشگر های ال جی با کیفیت کواد اچ دی استفاده کند . توجه داشته باشید گوشی های بعدی شیائومی دارای صفحه نمایشگری هستند که لبه های منحنی دارند نه قابل انعطاف پذیر باشند.
گفتنی است سامسونگ ،ده ها میلیون نمایشگر آمولد را برای گوشی های جدید اپل نیز آماده کرده است آنچه به نظر می آید در گوشی های آیفون 2018 اپل شاهد نمایشگر های آمولد منحصر به فرد خواهیم بود البته هنوز این موضوع از طرف کمپانی اپل تایید نشده است .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.