گوشی ردمی K50 گیمینگ در راه است

گوشی ردمی K50 گیمینگ در راه است

بر اساس پیش‌بینی‌ها برند فرعی مستقل کمپانی شیائومی موسوم به ردمی از اسمارت‌فون‌های سری ردمی K50 در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این خانواده شامل یک مدل گیمینگ نیز باشد. اکنون گوشی گیمینگ ردمی K50 موفق به دریافت گواهینامه آژانس 3C کشور چین شده و در این میان به سرعت شارژ باتری آن نیز اشاره شده است.

تائیدیه 3C نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه خواهد شد. آداپتور شارژ این هندست دارای شماره مدل 21121210C است. این‌بار نیز تائیدیه 3C مطابق روال معمول به هیچ‌گونه جزئیات دیگری در رابطه با دستگاه اشاره نکرده است. با این‌حال یک خبرچین مشهور با شناسه Digital Chat Station از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo تائید کرد که این هندست با قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 واتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این خبرچین همچنین فاش کرد که اسمارت‌فون گیمینگ پرچم‌دار احتمالا مجهز به تراشه Dimensity 9000 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. این تراشه با استفاده از فرآیند 4 نانومتری کمپانی TSMC و مبتنی بر معماری جدید ARMv9 تولید می‌شود. این نیمه‌هادی مجهز به یک هسته پردازشی بسیار بزرگ از نوع کورتکس X2 با کارآیی بالا است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.