گوشی جدید ردمی نوت 8 نسخه 2021 شیائومی معرفی شد

گوشی جدید ردمی نوت 8 نسخه 2021 شیائومی معرفی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم ردمی نوت 8 2021 از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه ۲۰۱۹ خود ندارد. به این ترتیب با بدنه شیشه‌ای، قاب پلاستیکی و حاشیه‌های نسبتاً باریکی مواجه هستیم. مهم‌ترین تفاوت اما تغییر پردازنده از اسنپ‌دراگون 665 کوالکام به هلیو G85 مدیاتک است. می‌توان گفت این دو پردازنده تقریباً هم‌تراز هستند. در نتیجه شیائومی در نسخه ۲۰۲۱ عملکرد را ارتقا نداده و تضعیف هم نکرده است. با این‌حال استفاده از تراشه جدید باعث شده تا دیگر خبری از فیلم‌برداری 4K نباشد.این گوشی در عوض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 به بازار عرضه خواهد شد. این درحالیست که ردمی نوت 8 هنوز آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت نکرده است. بدنه گوشی از مقابل پاشش آب تاحدودی مقاوم است.

ردمی نوت 8 2021 تنها در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی هر دو با ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد. شیائومی  سه رنگ آبی نپتون، سفید مهتاب و مشکی فضایی را برای این گوشی در نظر گرفته است. به این ترتیب رنگ بنفش نیز از پالت رنگی نوت 8 حذف شده است.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۳ اینچی 1080p، درگاه کارت حافظه، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی فوق عریضه و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.Redmi Note 8 2021 جک هدفون را نیز حفظ کرده و با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۱۸ واتی عرضه خواهد شد. دوربین‌های (نه‌چندان کاربردی) ماکرو و تشخیص عمق کماکان پابرجا هستند و حسگر اثر انگشت نیز در پشت بدنه دیده می‌شود.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.