گوشی بلک بری با نام موشن معرفی شد

گوشی بلک بری با نام موشن معرفی شد

گوشی جدید بلک بری معرفی شد. این گوشی با نام Motion در نمایشگاهGITEX دبی رونمایی شد‌.

در گذشته کمپانی بلک بری به تولید گوشی های برند خود می پرداخت اما درحال حاضر با اعطای لایسنس تولیدات خود به شرکت TCLدر چین، تنها به نظارت بر این امر می پردازد. در جریان این نمایشگاه نایب رییس ارشد و مدیرکل بخش راهکارهای موبایل بلک بری، آقای الکس تربر اظهار کرد:” بار دیگر TCL Communication به وعده هایی که داده بود عمل کرد و با معرفی گوشی موشن نشان داد می تواند محصولی مطابق با خواسته های ما وارد بازار کند.”
تا پایان سال جاری میلادی عرضه ی اولیه ی این گوشی در بازار جهانی به صورت محدود آغاز خواهد شد. اما در حاضر تنها می توان این گوشی را در کشورهای امارت و عربستان تهیه کرد.
از مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر 5.5اینچی فول اچ دی، رم 4گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون، باتری4000 میلی آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick charge 3.0 واندروید 7.1با قابلیت آپدیت به اندروید8اوریو اشاره کرد. همچنین گفتنی است بلک بری موشن دارای گواهی نامه یIP67است که همین امر باعث مقاومت این محصول در برابر آب و قابلیت ضد گردوغبار شده است. بلک بری موشن با قیمت 460دلار در بازارهای خاورمیانه فروش خود را آغاز خواهد کرد.

2 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.