پروژکتور ProBeam قابل حمل لیزری توسط کمپانی ال جی عرضه خواهد شد

پروژکتور ProBeam قابل حمل لیزری توسط کمپانی ال جی عرضه خواهد شد

ال جی پروژکتور ProBeam قابل حمل لیزری را عرضه کرد .
شرکت ال‌جی پروژکتور لیزری ProBeam معرفی شده در نمایشگاه CES را به بازار عرضه کرده است.

پروژکتور ProBeam توسط شرکت ال جی که در نمایشگاه CES رونمایی شد . در سال جاری میلادی بود که این پروژکتور لیزری معرفی شد و پس از آن فروش این محصول به طور رسمی شروع شد .
اگر علاقمند به پروژکتور قابل حمل برای ایجاد سرگرمی دیجیتالی هستید ProBeam گزینه مناسبی می تواند باشد .فناوری موجود در این پروژکتور باعث ایجاد تصاویر روشن تر می باشد که دیگر نیازی به لامپ های گران قیمت معمول نمی باشد . پروبیم می تواند۷ سال بدون نیاز به تعویض لامپ و همچنین ۸ساعت در روز به ارائه تصاویر برروی پرده سفید یا دیوار بپردازد . این پروژکتور با قیمت ۱۴۹۹ دلار عرضه شده است .
روشنایی آن ۲.۱ کیلو گرم و برابر با ۲۰۰۰ لومن می باشد که اندازه تصویر ارائه شده به صورت قطری حداکثر ۱۲۰ اینچ است . پروبیم مجهز به فناوری انتقال تصاویر به صورت بی سیم بر روی صفحه ،ورودی USB وفناوری ارتباطی بولوتوث برای استریم کردن داده های صوتی به یک بلند گوی خارجی است .

یکی دیگر از فناوری های موجود پروبیم وجود پلتفرم تلویزیون هوشمند WebOSاختصاصی شرکت ال‌جی می باشد . که باعث می شود تا کاربران این پروژکتور بتوانند با استفاده از پلتفرم ها webOS به طور مستقیم به خدمات استریم دست یابند و با یک نرم افزار ویژه گوشی هوشمند آن را کنترل کنند . وجود فناوری ” keyston alignment” خودکار عمودی که جلوگیری و تصحیح اعوجاج در تصویر را برعهده دارد در این پروژکتور موجود می باشد پروژکتور یاد شده در کشور ایالات متحده از طریق فروش اینترنتی آمازون و نیو اِگ با قیمت ۱۴۹۹ دلار قابل دریافت می باشد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.