پاناسونیک از اسپیکر دورگردنی گیمینگ SC-GN01 رونمایی کرد

پاناسونیک به تازگی اسپیکر دورگردنی گیمینگ SC-GN01 را رونمایی کرده که ویژگی های برجسته ای داشته و برای گیمرها طراحی شد. اسپیکر دورگردنی که مشخصات کلیدی قابل توجهی در آن به کار گرفته شد.

GN01 که با همکاری Square Enix و Final Fantasy XIV Online ایجاد شده است، دارای طراحی ارگونومیک و U شکل است که روی شانه های شما قرار گرفته و در پشت گردن پیچیده شده است. این صدا به لطف چهار بلندگوی کامل که از “فناوری True MAGESS” استفاده می کنند را دوست دارد و جایگزینی برای هدفون برای آن ها است. پس از یک تجربه همهجانبه بدون نیاز به پوشیدن چیزی بر روی سر خود.

SC-GN01 دارای سه حالت صدای بازی است: حالت بازی نقش آفرینی ، حالت تیراندازی اول شخص و حالت صدا. اولین مورد برای عناوین جهان باز یا RPG مناسب است ، در حالی که دومی با تقویت نشانه های صوتی ظریف، مانند قدم ها که می تواند در طول بازی مفید باشد ، به گیم پلی کمک می کند. حالت نهایی برای صحنه های کوتاه یا بازی هایی که دارای دیالوگ هستند بسیار مناسب است.

حالت های موسیقی و سینما نیز وجود دارد ، اگر می خواهید از اسپیکر خارج از بازی استفاده کنید. برای طرفداران عناوین چند نفره ، شما هنوز باید بتوانید به آسانی با دوستان خود چت کنید ، به دلیل وجود نویز با کارایی بالا و میکروفون های دوگانه مبتنی بر MEMS که باعث حذف اکو می شوند.

بلندگوها همچنین دارای پردازنده سیگنال با عملکرد بالا هستند که بالا/پایین ورودی را با صدای چهار کاناله ترکیب می کند و جلوه های صوتی و صوتی واقعی تر و فراگیرتری ایجاد می کند. این بلندگوی پوشیدنی با رایانه های شخصی ، PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series S/X و نینتندو سوییچ سازگار است. قیمت آن در انگلستان 159.99 پوند است و هنگامی که در اواخر سپتامبر 2021 به فروش می رسد ، به طور انحصاری از آمازون در دسترس خواهد بود.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.