وزیر ارتباطات خواستار افزایش مدت اعتبار بسته‌های اینترنت برای جبران قطعی آن شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارسال ابلاغیه‌ای به اپراتورها از آن‌ها خواست مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تأیید برقراری دوباره‌ی اینترنت در برخی نقاط کشور اعلام کرد سایر نقاط نیز با تصویب ابلاغ شورای عالی امنیت کشور (شاک) متصل خواهند شد. وی همچنین اعلام کرد با ارسال ابلاغیه‌ای از اپراتورها خواسته است که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند. آذری جهرمی درباره‌ی خسارات وارده به شرکت‌های استارتاپی و امکان جبران آن گفت:

برآوردهای تقریبی در سطح جامعه منعکس شده اما ما هنوز برآورد دقیقی نداریم. باید جلساتی با اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای نوپا و نظام صنفی رایانه‌ای برگزار کنیم و برآوردهای دقیق استخراج شود. جبران خسارات شرکت‌ها با مصوبات دولت قابل پیگیری است اما مهم این است که بتوان نحوه‌ی برآورد خسارت را استخراج کرد.

رفع مشکل اینترنت

وزیر ارتباطات در مورد مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار، به‌عنوان مثال بسته‌های اینترنت یک هفته‌ای خریداری کرده‌اند و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته‌ی خود نشده‌اند، گفت:

به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

آذری جهرمی درباره‌ی حقوقی که از مشترکین در مدت قطع اینترنت تضییع شده نیز گفت:

پیشنهادهایی برای اقدامات جبرانی داریم که هنوز نهایی نشده است و به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: zoomit.ir

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رفع مشکل اینترنت