هواوی توانست در دسامبر 2016 از نظر فروش اپل را پشت سر بگذارد

هواوی توانست در دسامبر 2016 از نظر فروش اپل را پشت سر بگذارد

کمپانی هواوی اعلام داشته است که توانسته است در سال ۲۰۱۶ از نظر میزان فروش گوشی های هوشمند نسبت به اپل در رتبه دوم جای گیرد .

اکونومیست تایمز اظهار داشت که هواووی در ماه دسامبر ماه جاری توانست با پشت سر گذاشتن اپل رتبه دوم را برای خود کسب کند .
مدیر محصولات هواوی نیز اعلام کرده این کمپانی توانسته است با فروش جهانی در دسامبر سال جاری کمپانی بزرگ اپل را در رتبه سوم جای دهد . گزارشات منتشر شده از این کمپانی اعلام میدارد که هواوی در دسامبر سال جاری توانسته ۱۳.۲ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد درصورتی که اپل تنها ۱۲ درصد را در این ماه توانسته است کسب کند .
گفتنی است در نوامبر سال گذشته ریچارد یو مدیرعامل بخش تولید محصولات هواوی مدعی شد در تلاش است طی دوسال ازشرکت اپل دومین تولید کننده بزرگ گوشی همراه عبور کند و نام خود را در بازار جهانی در رتبه دوم جای دهد . آنچه به نظر می رسد این کمپانی در حال بررسی بازار فروش برای پشت سر گذاشتن دو کمپانی بزرگ گوشی های هوشمند اپل وسامسونگ می باشد که یکی از نشانه های آن را می توان افزایش فروش جهانی در ماه دسامبر دانست . دور از انتظار نیست که این موضوع در ماه های آینده نیز تکرار شود . تا زمانی که این موضوع از طرف کمپانی اپل مورد تایید قرار نگیرد این موضوع یک مدعی از طرف کمپانی هواووی به حساب می آید .از آنجا که موسساتی همچون IDC وStrategy و Analytics هر سه ماه یک بار آمار عرضه و فروش کمپانی هارا اعلام خواهند کرد تا اعلام این موسسات نمی توان به ادعای هواوی تکیه کرد . اما با وجود این ها می توان گفت هووای در طول سه ماهه ی چهارم سال جاری رشد بسیار خوبی داشته است که براساس آمار منتشر یافته این کمپانی در ۱۲ ماه بیش از ۱۳۹ میلیون از گوشی های هوشمند خود را روانه بازار جهانی کرده است که این خود نوید روزهای خوبی برای این کمپانی می باشد .

1 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.