نسخه اندروید جهانی کلاب هاوس منتشر شد

نسخه اندروید جهانی کلاب هاوس منتشر شد

کلاب هاوس را می توان یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار صدامحور دانست. اپلیکیشنی که در چند ماه گذشته توانسته به اوج موفقیت خود دست یابد و همین امر موجب شد تا شاهد انتشار نسخه اندروید جهانی آن باشیم.

مدیران کمپانی که ابتدا کند عمل کردند، اعلام کردند نسخه اندرویدی سرانجام راهی بازار شد. نسخه اندرویدی دقیقا مانند نسخه iOS کار می‌کند. برای استفاده همچنان نیاز به دعوت نامه دارید. نکته خوب اینکه کاربران موجود قادر به دعوت دهها نفر هستند و بدین ترتیب جامع کلاب هاوس به سرعت افزایش می‌یابد. کلاب هاوس به عنوان شبکه اجتماعی، سرویس چت صوتی است که به کاربران امکان میزبانی در اتاق مجازی را می‌دهد. سپس می‌توان در اتاق مورد نظر صحبت کرده و به تبادل نظر پرداخت.

کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند، عنوان گوینده ندارند بلکه به عنوان شنونده به شما پیوند خورده‌اند. میزان اتاق می‌تواند به هر یک از شنوندگان اجازه دهد تا تبدیل به سخنران شوند. با انتشار نسخه جهانی اندروید، افرادی که دارای گوشی اندرویدی هستند می توانند به سادگی آن را دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهند. البته باید بیان داشت که نسخه اندرویدی از برخی قابلیت نسخه iOS بی بهره است اما می‌توان آن را گزینه مطلوبی دانست.

منبع

 

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.