معرفی وب اپلیکیشن اسنپ

معرفی وب اپلیکیشن اسنپ

پس از حذف اپلیکیشن های ایرانی از فروشگاه های اپل و گوگل، حال اسنپ با معرفی وب اپلیکیشن خود برای دسترسی راحت تر به این سرویس اقدام کرد.

با انتشار خبر حذف اپلیکیشن های ایرانی از فروشگاه های اپل و گوگل، کاربران و توسعه دهندگان ایرانی واکنش های پی در پی را به همراه داشتند. با توجه به آمار، 6میلیون ایرانی از محصولات اپل استفاده می کنند. که همین امر باعث شده تا سهم بازار ایران از گوشی های هوشمند اپل نزدیک به 11درصد برسد. باوجود حذف اپلیکیشن اسنپ از فروشگاه های گوگل، اسنپ به فکر راه چاره افتاد . چرا که کاربران محصولات اپل با توجه به اکوسیستم اپل امکان استفاده از فروشگاه های غیر رسمی را ندارند. با توجه به حذف اپلیکیشن های ایرانی از فروشگاه های گوگل و اپل، برخی از توسعه دهندگان به فکر راهکاری برای این مشکل افتادن.بعد از آن دسترسی نسخه جدید بزرگ ترین سامانه هوشمند حمل و نقل ایران غیرممکن شد این سامانه برای رفع این مشکل با ارائه نسخه اپلیکیشن خود امکان بهرمندی کاربران آیفون را امکان پذیر کرد. پس از ایجاد وب اپلیکیشن اسنپ فرصتی شد تا کاربران تمامی سیستم عامل ها همچون بلک بری و ویندوزفون نیز از این سرویس بهره ببرند. با توجه به گفته مسئولین اسنپ، در آینده شاهد بهبود کیفیت در این سامانه خواهیم بود. برای دسترسی به وب اپلیکیشن اسنپ به آدرس app.snapp.ir مراجعه کنید.
آن دسته از کاربرانی که تا امروز از اسنپ استفاده نکرده اند می توانند با کد تخفیف snapp-App یک سفر رایگان تا سقف 15 هزار تومان از اسنپ هدیه بگیرند.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.