معرفی لپ تاپ جدید ایسوسدر نمایشگاه کامپیوتکس

معرفی لپ تاپ جدید ایسوسدر نمایشگاه کامپیوتکس

رونمایی از لپ تاپ جدید ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ حاکی از آن است این شرکت به حوزه اصلی خود درگذشته بازگشته و امسال به جای معرفی گوشی جدید ، شاهد چند نوت بوک جدید بوده ایم .

باید گفت جز یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های این شرکت ذن بوک پرو می باشد . از جمله خصوصیات این لپ تاپ سبکی و باریکی آن است که در خانواده ذن بوک ها در مرتبه اول می باشد که ضخامت آن ۱۸.۹ میلی متر و وزن آن ۱.۸ کیلوگرم است .

نمایشگر آن ۱۵.۶ اینچی که وضوح این نمایشگر 4K اولترا اچ دی بوده همچنین پردازنده موجود در این دستگاه نسل هفتم اینتل Core i7 -7700HQ است .

چهار هسته ی پردازشی را شامل می شود که با کارت گرافیک اختصاصی انویدیا جی فورس جی تی اکس ۱۰۵۰ تی آی و حافظه ی رم و حافظه داخلی آن به ترتیب ۱۶ گیگابایت DDR4 و یک ترابایت PCIe X4 SSD مجهز گشته است .

همچنین ایسوس اعلام کرده پس از شارژ کامل ذن بوک این لپ تاپ تا ۱۴ ساعت می تواند کار کند . این امر باعث شده تا از نظر عمر باتری بتواند نسبت به سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت برتری یابد .

همچنین از صفر تا ۶۹ درصد شارژ این باتری تنها با ۴۹ دقیقه امکان پذیر می باشد که مزیت دیگر معرفی شده آن می توان بلند گوهای چهار گانه ی هارمن کاردن را نام برد . قیمت اعلام شده ذن بوک پرو ایسوس از ۱۲۹۹ دلار شروع می شود .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.