مشخصات فنی گلکسی اس 8 مینی فاش شد

مشخصات فنی گلکسی اس 8 مینی فاش شد

منابع نزدیک به سامسونگ روز دوشنبه اعلام کردند که این شرکت هم اکنون مشغول کار روی مدل کوچک تر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۸ می باشند .

این مدل جدید اس 8 مینی نام دارد و سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور از آن رونمایی خواهد کرد. این گوشی یادشده از نمایشگر ۵.۳ اینچی بهره می‌برد؛ اما سبک طراحی بدون حاشیه‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۸ در این مدل نیز دیده می شود. این گوشی هوشمند در کنار صفحه‌نمایش بدون حاشیه خود از نسبت تصویری ۱۸.۵ به ۹ بهره می‌برد و بدین ترتیب ابعاد بدنه‌ی آن در حد گوشی‌های هوشمند معمولی با نمایشگر ۴.۷ اینچی و دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۹ خواهد بود . رندر فاش شده از این گوشی ، تفاوت بین اندازه این مدل را با مدل‌های بزرگ‌تر گلکسی اس 8 نشان می‌دهد.
قدرت پردازش گلکسی اس ۸ مینی نسبت به دو مدل گلکسی اس ۸ ضعیف‌تر خواهد بود. سی پی یو در نظر گرفته‌شده برای این محصول به احتمال زیاد اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود. این سی پی یو پردازنده‌ی پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ کوالکام محسوب می‌شود که در گوشی‌های هوشمند رده‌بالای سال 2016 مانند گوگل پیکسل، گوگل پیکسل xL نیز به کار برده شده است.
تفاوت دیگر این محصول در فضای ذخیره سازی آن می باشد . اما سایر امکاناتش با مدل های دیگر یکسان است.اطلاعات بیشتر احتمالا به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. ظاهرا سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال در برلین این گوشی هوشمند را معرفی کند .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.