مرورگر وب شما بافلوئنت دیزاین مایکروسافت همراه می شود

مرورگر وب شما بافلوئنت دیزاین مایکروسافت همراه می شود

یکی از بزرگترین تغییرات بصری که در به روز رسانی Creatorsویندوز ۱۰ در فصل پاییز شاهد آن خواهیم بود اضافه شدن سیستم طراحی روان به این سیستم عامل است .در حال حاضر در برخی اپلیکیشن ها به روز رسانی شده است ، که در بخشی از رابط کاربری این اپلیکیشن ها از طراحی روان مایکروسافت استفاده شده است .
آنچه به نظر می آید مایکروسافت سبک طراحی روان را فقط برای ویندوز ۱۰ در نظر ندارد و آن را می خواهد در وب گسترش دهد . ردموندی ها اعلام کردند سبک طراحی روان این شرکت با جزییاتی از جمله حرکت ، بخش پذیری ، مواد و نور همراه خواهد است . مایکروسافت اعلام کرد به زودی وب سایت رسمی ارائه سبک طراحی روان در دسترس خواهد بود . آنچه قابل ذکر است فریم ورک تحت وب سبک طراحی روان مایکروسافت فعلا در دسترس نیست .اگرچه برخی بروزرسانی ها با این طراحی روان روبه رو شده اند اما گفتنی است سیستم طراحی شده فقط فراتابی یا نیمه شفاف بودن المان های طراحی نمی باشد . مایکروسافت اعلام داشت برخی از افکت های بصری از جمله انیمیشن و دیگر ترفند های طراحی به عنوان بخشی از رابط کاربری در نظر گرفته شده است و اولین کاربرانی که این تغییرات را خواهند دید کاربران ویندوز اینسایدر می باشد درست پیش از نسخه ویندوز ۱۰ می باشند . اعضا پروداکشن رینگ هم زمان با به روز رسانی پاییز ویندوز ۱۰ شاهد پکیج کامل طراحی روان خواهند بود .
با توجه به هم خوان کردن سرویس ها و وب سایت ها با سبک طراحی روان مایکروسافت نیازمند زمان بسیاری خواهد بود این موضوع نشان می دهد این کمپانی خیلی زودتر از آن چیزی که اعلام داشته برای این تغییرات شروع به کار کرده است . پس از ارائه کامل طراحی سبک روان مایکروسافت ، حتما شرکت های بسیاری به سمت این طراحی کشیده خواهند شد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.