قیمت سری جدید گلکسی نوت 7 ، اعلام شد

قیمت سری جدید گلکسی نوت 7 ، اعلام شد

باتوجه به ارائه گوشی های گلکسی اس 8 و 8 پلاس ،در نیمه اول سال جاری میلادی باعث شد شرکت سامسونگ ماه های خوبی را پشت سر بگذارد .تا به حال بیش از 5 دستگاه گوشی همراه از گوشی های جدید کره ای فروخته شده است .

شرایط غم انگیز ساخت گوشی گلگسی نوت 7 را تقریبا همه می دانند .در آن زمان با وجود محبوبیت و جذابیت خود از بازار جهانی جمع آوری شد . اما براساس اطلاعاتی که مدتی قبل انتشار یافته شرکت سامسونگ می خواهد نسخه جدید گلگسی نوت 7 را وارد بازار جهانی کند و این موضوع تقریبا قطعی می باشد .
قیمت این گوشی با اینکه هنوز نامش ذکر نشده است اعلام گردیده است . به گفته ی وب سایت کره ای Danawan که زمینه فعالیتش مقایسه قیمت ها می باشد این گوشی همراه با قیمت 625 دلار به فروش خواهد رسید . که نسبت به نسخه قبلی برداشت شده از آن یعنی گلگسی نوت 7 کمتر می باشد . با توجه به سابقه قبلی این گوشی نگرانی هایی در جهت استقبال نشدن از این گوشی جدید سامسونگ وجود دارد . بعد از گلکسی نوت 7 ،امسال سامسونگ با ارائه گلگسی 8 .گلگسی اس 8 در بازار جهانی روزهای بسیار خوبی را سپری کرده است و امکان آن زیاد است این شرکت بر روی سری جدید گوشی های نوت کار کرده باشد که اطلاعات دقیقی از جزئیات آن موجود نمی باشد اما شایعاتی در این باره وجود دارد . شنیده ها بر آن است که گلگسی نوت 8 از گلکسی اس 8 بهره برده است و علاوه بر آن از حاشیه کمتری برخوردار است و دکمه فیزیکی هوم نیز خواهد داشت .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.