عدم بازگشت پس از به روز رسانی از ویندوز 10 پرو به ویندوز اس 10

عدم بازگشت پس از به روز رسانی از ویندوز 10 پرو به ویندوز اس 10

عدم بازگشت پس از به روز رسانی از ویندوز 10 پرو به ویندوز اس 10
یکی از مدیران مایکروسافت اعلام کرد که در صورتی که اقدام به به روزرسانی از ویندوز 10 اس به ویندوز 10 پرو شود . امکان بازگشت و لغو آن وجود نخواهد داشت.
قابلیت به‌روزرسانی یکی از ویژگی‌های بسیار خوب ویندوز ۱۰ اس، به ویندوز ۱۰ پرو است. در این حالت می‌توانند با انجام این به‌روز رسانی، امکان دسترسی کامل به اپلیکیشن‌های وین۳۲ را پیدا کرد. این ویژگی مهم برای کاربرانی که از محدودیت سیستم‌عامل و عدم امکان اجرای اپلیکیشن‌های خارج از استور راضی نیستند مورد استفاده قرار میگیرد. آنچه که قابل ذکر است بدون تردید این مسئله یک مزیت بسیار عالی برای خریداران دستگاه های مجهز به ویندوز 10اس هستند می باشد . البته باید دانست درصورت انجام به روز رسانی هیچ راهی برای بازگشت به ویندوز 10اس وجود ندارد. و این مسئله کلا بعلت امنیت اعمال گشته است.
بازگشت از طریق فایل ایمیج به ویندوز اس 10
رابرت اپستاین مدیر بازریابی محصولات ویندوز در بریتانیا در مورد محدودیت بازگشت از ویندوز پرو به ویندوز اس شرح داد ، که مایکروسافت به دلیل مسائل امنیتی تنها به طریق اپلیکیشن های استور آن را امکان پذیر کرد ، به همین دلیل اگر شما قصد بازگشت به ویندوز اس را داشته باشید به احتمال زیاد در معرض خطرات و معضلات امنیتی هستید. به این دلیل نمیتوان پس از اجرای ویندوز 10پرو بازگشت به ویندوز 10اس چرا که به علت باز بودن درهای ویندوز پرو به دنیای اپلیکیشن‌های وین۳۲، نمی‌توانیم تضمین کنیم که در معرض خطرات و مشکلات امنیتی قرار نخواهید گرفت.
تنها راه پس از به روز رسانی این است که شما از ایمیج سیستم عامل استفاده کنید که تولیدکنندگان اصلی آن را ارائه میدهند.البته استفاده از این روش نیاز به مهارت زیاد دارد و این که در صورت استفاده از آن امکان از بین رفتن اطلاعات وجود دارد.
اگر برای شما امکان پاک کردن هر آنچه اطلاعات در دستگاه خود و بازگشت به نسخه کارخانه را وجود دارد . با توجه تنظیمات هر دستگاه ، تولیدکنندگان این امکان را برای شما فراهم ساخته اند. اکثر آنها یک پارتیشن کوچک در نظر گرفتند که تنظیمات کارخانه ای را برروی آن قرار گرفته است. در این صورت اگر برای شما امکان پاک کردن تمامی اطلاعات و بازگشت به کارخانه وجود داشته باشد می توانید از این روش به ویندوز 10 بازگردید.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.