شیائومی 12 مینی پرچمدار جدید چینی ها در راه است

شیائومی 12 مینی پرچمدار جدید چینی ها در راه است

در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند به نمایشگرهای بسیار بزرگ مجهز شده‌اند تا بتوانند باتری‌ها و قطعات بهتری را در خود جای دهند. حال یک اکانت معروف شبکه اجتماعی چینی Weibo پستی منتشر کرده و از تلاش شیائومی برای معرفی یک گوشی با نمایشگر کوچک‌تر از حد معمول پرده برداشته است.

این گوشی هوشمند که به احتمال زیاد به ترکیب سری پرچم‌داران شیائومی 12 راه خواهد یافت، قرار است شیائومی 12 مینی نامیده شده و برای کاربرانی که دنبال کار با گوشی خود تنها با یک دست هستند ارائه شود. به دلیل کوچک بودن، نمی‌توان انتظار مشخصات چندان قدرتمندی از این گوشی داشت.

تاکنون تصور می‌شد که نسل بعدی پرچم‌داران شرکت شیائومی از سه مدل استاندارد، پرو و اولترا تشکیل شده باشد. اگر اطلاعات در مورد نمونه کوچک‌تر صحیح باشد، باید منتظر ارائه یک نسخه مینی در این سری باشیم. شیائومی در ابتدای کار خود سعی داشت مدل کسب و کار اپل را شبیه‌سازی کند و حال به نظر می‌رسد و در ارائه یک نسخه کوچک‌تر نیز از کوپرتینویی‌ها الهام گرفته باشد.

گوشی شیائومی 12 مینی به احتمال زیاد نمایشگری نه چندان بزرگ و 6 اینچی خواهد داشت. برای مقایسه خوب است بدانیم که Mi 11 Pro و Ultra از نمایشگرهای 6.8 اینچی برخوردار هستند. در مورد نام این گوشی نیز گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد و برخی آن را شیائومی 12 Youth Edition یا شیائومی 12 Lite می‌خوانند.

در این گوشی علی‌رغم ابعاد کوچک، از تراشه‌های پرچم‌دار سری 8 کوالکام و به احتمال زیاد اسنپدراگون 870 استفاده خواهد شد. ابتدای سال جاری میلادی قرار بود یک گوشی کوچک با شماره مدل L3 توسط شیائومی معرفی شود که با توجه به شایعات بالا، احتمالاً تا اوایل سال آینده میلادی باید بالاخره منتظر معرفی این محصول باشیم.

باید به این نکته شاره کنیم که اپل از سال آینده به دلیل فروش پایین، سری مینی را با یک گوشی بزرگ‌تر جایگزین خواهد کرد.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.