سونی Xperia Ace 2 میان رده اقتصادی با پردازنده Helio P35

سونی Xperia Ace 2 میان رده اقتصادی با پردازنده Helio P35

شرکت سونی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین باید به Xperia Ace 2 تازه وارد پرداخت که گزینه‌ای کامپکت و با مشخصات مطلوب است.

Xperia Ace 2 از نمایشگر ناچ 5.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ بهره می برد. این نمایشگر به شیشه محافظ گوریلاگلس 6 مجهز شده که دوام صفحه نمایش اکسپریا ایس 2 را افزایش می دهد. گذشته از آن باید به ابعاد 140*69*8.9 میلیمتری و وزن 159 گرمی اشاره کرد. سونی در Xperia Ace 2 از پردازنده نام آشنای Helio P35 مدیاتک بهره گرفته که عمدتا در گوشی های اقتصادی تعبیه می شود.

سونی Xperia Ace 2 میان رده اقتصادی با پردازنده Helio P35

حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا 64 گیگابایتی، دیگر مشخصه محصول جدید سونی است. ناگفته نماند این هندست از شبکه 4G LTE پشتیبانی کرده و شامل 5جی نمی شود. پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون در قسمت زیرین قرار گرفته و اسپیکر هم در قسمت پایین وجود دارد. سنسور اثرانگشت روی پاور تنظیم شده و در قسمت جانبی جای گرفت.

گوشی Xperia Ace 2 به دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی در عقب مجهز است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم شامل آن شد. Xperia Ace 2 با ابعادی کوچک باتری 4500 میلی آمپرساعتی داشته که با صفحه نمایش کوچک و پردازنده کم مصرف، عمر باتری طولانی خواهد داشت.

سونی در نظر دارد محصول جدید را با قیمت 202 دلار در رنگ مشکی، سفید و آبی از 29 می راهی بازار ژاپن کند. مشخص نیست آیا برنامه‌ای برای عرضه جهانی وجود دارد یا خیر.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.