سری آنر 50 هوآوی از فناوری شارژ بسیار سریع برخوردارند

سری آنر 50 هوآوی از فناوری شارژ بسیار سریع برخوردارند

آنر پیشتر اعلام استقلال از هوآوی را کرد و در حال حاضر نیز برند مستقل این برند چینی محسوب می شود. آنر در نظر دارد بزودی محصولات جدیدی از جمله سری گوشی های هوشمند آنر 50 را در سه مدل معرفی کند.

MyFixGuide در این باره گزارش داده که دو مدل از سری آنر 50 در لیست 3C درج شده‌اند. مدلی که با شماره NTH-AN00 معرفی شده به احتمال فراوان مربوط به آنر 50 استاندارد بوده و شماره مدل NRA-AN00 هم به آنر 50 پرو اختصاص دارد. بر اساس اطلاعات درج شده در 3C این گوشی‌ها به ترتیب دارای شارژرهای 66 وات و 100 وات هستند.

شارژر اول در واقع همان شارژری است که به همراه آنر وی 40 ارائه شده اما شارژر دوم کاملاً مختص آنر بوده و البته از خروجی شارژ سریع 66 وات هم پشتیبانی می‌کند. در کنار همه این‌ها، شارژر 100 وات قادر به ارائه خروجی 40 وات و 10 وات می‌باشد.

بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، آنر 50 شباهت زیادی به هواوی نوا 8 پرو خواهد داشت و ماژول دوربین آن به صورت کپسولی و دارای دو حلقه خواهد بود. طبق تصاویر رندر شده،‌ در حلقه بالایی تنها یک لنز قرار دارد در حالی که حلقه پایین دارای دو سنسور می‌باشد.

همان‌طور که اشاره شد، انتظار می‌رود آنر 50 در دو مدل استاندارد و پرو عرضه شود. مدل استاندارد دارای پردازنده اسنپدراگون 870 خواهد بود و مدل پرو از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصاتی که تاکنون برای مدل رده بالاتر آنر 50 ذکر شده می‌توان به صفحه نمایش امولد 6.79 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و رزولوشن 1440p و همچنین باتری 4400 میلی آمپری اشاره کرد. دوربین پشتی هم احتمالاً شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلوی بدنه هم به دوربین دو لنزه با لنزهای 32 و 8 مگاپیکسلی اشاره شده است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.