سرمایه‌گذاری بیشتر McAfee بر روی تهدیدات سایبری

سرمایه‌گذاری بیشتر McAfee بر روی تهدیدات سایبری

سرمایه‌گذاری بیشتر McAfee بر روی تهدیدات سایبری
به گزارش شرکت مهندسی شبکه گستر، شرکت McAfee اعلام کرده منابع و سرمایه‌های بیشتری را صرف تحقیقات در خصوص تهدیدات سایبری خواهد کرد. تمرکز اصلی این شرکت بر روی بدافزارهای پیشرفته، باج‌افزارها، کلاهبرداری‌های مالی، جرایم سایبری عمومی، جاسوسی سایبری، جنگ‌های سایبری و دست‌درازی به سیستم‌های کنترل صنعتی خواهد بود.
ضمن اینکه McAfee از مشارکت بیشتر با نهادهای قانونی و علمی به‌خصوص در زمینه انهدام شبکه‌ها و سرورهای تبهکاران سایبری خبر داده است.
14 فروردین ماه، این شرکت فعالیت رسمی خود را با منابع و سرمایه‌ای بیشتر اما به‌صورت مستقل از دو شرکت صاحب سهام خود – Intel و TPG Capital – با همان نام قدیمی McAfee و با شعار جدید “قدرت در با همدیگر بودن است” آغاز کرد.
مدیر ارشد فناوری McAfee گفته ما متعهدیم در کلاس جهانی، اطلاعات تهدیدات، پژوهش آسیب‌پذیری‌ها و تحصص‌های تحقیقاتی را با هدف فراهم نمودن بینشی عمیق‌تر برای مشتریان در خصوص نحوه توسعه و اجرای حملات سایبری توسط تبهکاران گرد هم بیاوریم.
یکی از اقدامات اخیر شرکت McAfee راه‌اندازی Threat Landscape Dashboard است که جدیدترین تهدیدات، بسته‌های بهره‌جو (Exploit Kitt)، کارزارهای تبهکاران سایبری، باج‌افزارها و آسیب‌پذیری‌ها در آن ارائه و معرفی می‌شوند.
شرکت McAfee یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان محصولات امنیت نقاط پایانی و شبکه در جهان است.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.