samsung fan edition

سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Fan Edition) معرفی شد

سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Samsung Galaxy Note Fan Edition) یا فن ادیشن در کره جنوبی به عنوان نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7، ساعاتی پیش رسما معرفی شد.

سامسونگ برای تولید گلکسی نوت FE از قطعات به جا مانده سالم و واحدهای باز نشده نسخه اصلی گلکسی نوت 7 که سال گذشته عرضه شده بود، استفاده کرده است و تنها تفاوت این گوشی با نسخه قبلی، یک باتری کوچکتر 3200 میلی‌آمپر ساعتی به جای باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی است.

متاسفانه باید گفت که  گلکسی نوت اف ای با همان سخت افزار نسبتا قدیمی روانه بازار خواهد شد.این گوشی  بهره‌ مند از اندروید نوقا می باشد و همچنین می توان به داشتن بسیاری از قابلیت‌های گلکسی اس 8 همچون فیلتر نور آبی، پنل‌های اج، حالت چند پنجره‌ای و بیشتر اشاره کرد.

اگرچه در تصاویر رسمی نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 خبری از کلید اختصاصی برای دستیار صوتی بیکسبی نیست، اما این گوشی به صورت نرم افزاری از آن پشتیبانی کرده و می‌توان آن را از طریق میانبرهای موجود یا منوی “Air Command” قلم هوشمند اس پن فعال کرد.

در آخر بگوییم که گلکسی نوت اف ای با هدف فروش 400 هزار دستگاه، تنها برای بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده و قرار است از هفتم جولای (شانزدهم تیر) با قیمت 610 دلار در رنگ‌های آبی، طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه بازار شود.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.