سامسونگ روند نام گذاری سری گلکسی اس خود را تغییر خواهد داد !

Samsung Galaxy

سامسونگ

به گزارش مجتمع کامپیوتر پایتخت ، سامسونگ طبق مصاحبه ای که در حاشیه کنفرانس MWC 2018 داشته است ،  از تغییر روند نامگذاری سری پرچم‌دار خود یعنی سری گلکسی اس خبر داد.

همان طور که مطلع هستید شایعاتی مبنی بر تغییر روند نام‌گذاری سامسونگ منتشر شده بود و با توجه به این که گلکسی اس ۹ به تازگی معرفی شده است ، احتمال آن وجود داشت که پرچم‌دار بعدی گلکسی اس ۱۰ نام داشته باشد. ولی سامسونگ با تایید این شایعات، اعلام کرد که در روند نام گذاری سری پرچم دارشان تغییرنسبی ایجاد خواهد شد.

طی مراسم رونمایی از  اس ۹ در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۸، دی‌جی کُه، مدیر بخش موبایل سامسونگ طی مصاحبه‌ای، خبر از تغییر احتمالی سبک نام‌گذاری سری پرچمدار گلکسی اس داد. همچنین احتمال می رود که پرچم داری بعدی سامسونگ که در حال حاضر با عنوان گلکسی اس ۱۰ در نشریه ها یاد می شود ، در حقیقت نام دیگری داشته باشد. البته این موضوع نخستین بار نیست که مطرح می شود، اما تا کنون سامسونگ اظهار نظری در این خصوص نکرده بود و در حقیقت این اولین بار است که کمپانی سامسونگ این موضوع را تایید کرده است.

همچنین کوه در خصوص این سوال که آیا شرکت کره‌ای قصد دارد نام گلکسی اس را به کلی تغییر دهد، اعلام نمود : “سامسونگ همچنان از نام گلکسی استفاده خواهد کرد؛ اما در نظر دارد رویه‌ی استفاده از S و یک عدد پس از آن را تغییر دهد.”

مجتمع کامپیوتر پایتخت