ایسوس گوشی ZenFone Max Plus M1 را با دوربین دوگانه و باتری قدرتمند معرفی کرد

asus

ایسوس به تازگی گوشی جدید خود با عنوان ZenFone Max Plus M1 را که از دوربین دوگانه و باتری قول آسا برخوردار است معرفی کرد.

به گزارش مجتمع کامپیوتر پایتخت این گوشی از نمایشگر 5.7 اینچی FullView با نسبت ابعاد 18:9 بهرمند بوده و دارای حاشیه‌های فوق‌العاده باریک و رزولوشن نمایشگر 1080 در 2160 پیکسل است و تراکم پیکسلی نمایشگر نیز به 424 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. همچنین نزدیک به 75 درصد از پنل جلوی گوشی جدید ایسوس، با صفحه‌نمایش 5 اینچی آن پوشانده شده است.

گوشی مذکور کمپانی ایسوس دارای یک باتری قدرتمند 4130 میلی‌آمپر ساعت است که می توان به عنوان یک پاوربانک برای گوشی های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است که باتری گوشی جدید ایسوس از قابلیت شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می‌کند و برای شارژ کردن گوشی، باید شارژر را به درگاه قدیمی microUSB 2.0 موجود در لبه‌ی پایین آن متصل کرد.

گوشی ZenFone Max Plus M1 از پردازنده هشت هسته‌ای MT6750T مدیاتک برخوردار می باشد.فرکانس هسته‌های پردازشی روی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است و واحد پردازشگر گرافیکی Mali T860، رندر محتوای گرافیکی را برعهده دارد. همچنین این گوشی جدید ایسوس دارای رم سه گیگابایتی بوده و فضای ذخیره‌سازی آن نیز 32 گیگابایت است.

قابل ذکر است که دوربین سلفی این گوشی با دهانه لنزی اف2.0 مجهز شده است. در پنل پشتی نیز، دوربین دوگانه با یک لنز واید جای گرفته است. در پنل پشتی، دوربین 16 مگاپیکسلی PixelMaster جای گرفته است و دارای سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز است. سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی آن نیز قادر است با زاویه دید 120 درجه، عکاسی کند. در جلوی گوشی، ایسوس از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است که قابلیت زیباسازی خودکار چهره دارد و شما را قادر می کند تا سلفی‌های پانوراما با کمک دوربین ثانویه گوشی بگیرید.

گوشی ZenFone Max Plus M1 ایسوس قرار است در رنگ های نقره‌ای و مشکی ارائه شود و قیمت آن نیز 229 دلار است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت