رونمایی گوشی بدون حاشیه اسنشال

رونمایی گوشی بدون حاشیه اسنشال

استارتاپ اندی رابی که همان اسنشال نام دارد گوشی هوشمندی را روانه بازار کرده که بدون هیچ حاشیه ای در اطراف خود می باشد. حتی نسبت به گلگسی اس ۸ و جی ۶ ال جی باریک تر است . درمورد لبه ی بالای گوشی باید گفت که حتی نوار بالای اندروید نیز این قسمت را پوشش نمی دهد .

اولین سری این گوشی در امریکا عرضه خواهد شد . دیگر مشخصه فنی که می توان نام برد تراشه ی اسنپدارگون ۸۳۵ ، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد . اسنشال فون تمام اپراتورهای امریکا را پشتیبانی کرده و همچنین طراحان اسنشال توانسته گوشی طراحی کند که بخاطر سطح سرامیکی و تیتانیومی در برخورد با سطوح سخت آسیب نمی بیند.
انسشال برای جلب رضایت بیشتر کاربران گوشی همراه سعی کرده است از تجهیزات برتر نسبت به رقبا خود استفاده کند . از جمله لوازم جانبی های مورد استفاده از آن باید به ماژول ارتباطی مغناطیسی و ماژول بی سیم برای ارسال و دریافت اطلاعات نام برد . براساس گزارشات اسنشال ، فاقد درگاه ۳.۵ میلی هدفون می باشد که این گوشی را با دانگل مخصوص هدفون همراه ساخته است .
گوشی نام برده شامل دوربین دوگانه می باشد که یکی از سنسورهای بکار برده در آن لنز واید و دیگری تله فوتو است . نمی توان گوشی اسنشال فون را تنها با مشخصات فنی بالای که دارد نسبت به گوشی های هوشمند برتریت داد . قابل ذکر است که یکی از این سنسورها مونوکروم هست و تصاویر را با عمق میدان بیشتر ثبت کرده و همچنین برای تصاویر سیاه و سفید از آن بهره می برد ، در واقع شما با این سنسور جزئیات بیشتری را در تصویر ثبت می کنید و خروجی شما 13 مگا پیکسلی با کیفیت بالایی خواهد بود و لازم به ذکر است دوربین سلفی موجود در این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد و توانایی ثبت ویدیو 4k را شامل می شود .

1 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.