راه حل فوری رفع اختلال مکالمه صوتی تلگرام

راه حل فوری رفع اختلال مکالمه صوتی تلگرام

دقایقی بعد از آنکه اعلام شد، به دلیل استقبال گسترده مخاطبان تلگرام از بخش تماس صوتی ، سرورهای این شرکت دچار اختلال شده است، شبکه مرکزی تلگرام با ارسال این پیام فوری خواستار اعلام موارد اختلال از سوی کاربران شد.

روز گذشته تلگرام با آپدیت جدید خود امکان برقراری تماس صوتی را در ایران عرضه کرد، ویژگی پر کاربرد و لذت بخشی که پیش تر برای کشورهای اروپایی فراهم و کاربران ایرانی را در صف انتظار قرار داده بود.
حالا با فراهم شدن این امکان در سراسر جهان نیازهای مختلف مخاطبان این برنامه پوشش داده شده و استفاده از تلگرام در هر سطحی ممکن خواهد شد، به نحوی که از روز گذشته تا کنون حجم بسیار بالای استفاده از این تماس ها سرورهای شبکه را دچار مشکل کرده و برقراری مکالمات را دچار اختلال کرده است. شلوغی بیش از حد خطوط در لحظات ابتدایی و وارد شدن حجم بالایی از تماس به یکباره کنترل سرورها را با اختلالاتی مواجه کرد و تماس صوتی در حال حاضر ناممکن شده است.
اما چند لحظه پیش تلگرام با انتشار توئیتی از کاربران خواست تا برای رفع مشکل پیام مستقیم یا صوتی یک api-id برای آنها ارسال کنند.
متن دقیق این پیام بدین شرح هست :
میتوانید به dm با رابط نرم افزاری با نام کاربری شخصی دقیق خود بفرستید؟ و آخرین باری که با این مشکل مواجه شدید کی بوده است؟
گفتنی است که هنگامی که با این امکان بخواهیم با خارج از کشور و بدون فیلتر شکن تماس بگیریم با قطع و وصل شدن صدا مواجه می شویم ولی هنگامی که فیلتر شکن را روشن می کنیم این مشکل برطرف شده و به راحتی می توان تماس گرفت.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.