. ال جی تصمیم دارد به همراه به روز رسانی جی ۶ ، چندین قابلیت جدید نیز به آن اضافه کند . قابلیت هایی هم چون Face Print ، مصرف باتری کمتر و اخطار برای مانع موجود در جلوی لنز و همچنین به همراه آپدیت و نسخه جدیدی از این گوشی باقابلیت حافظه بیشتر و کیفیت صدا بیشتر را عرضه می کند . ال جی اعلام کرده است با وجود قابلیت فیس پرینت در گوشتی هایی همچون سامسونگ گلکسی اس ۸ ، این فناوری در گوشی های ال جی عملکرد بهتر و سریع تری داراست . به وسیله این قابلیت گوشی همراه تنها با تشخیص چهره کاربر قادر به استفاده می شود همچنین ال جی اعلام کرده است این قابلیت جدید از آن جا که تنها با تشخیص چهره فرد مقابل دوربین گوشی فعال می باشد باعث افزایش مصرف باتری نخواهد بود . آنچه در به روزرسانی جی ۶ شاهد خواهیم بود استفاده از معماری شش وجهی چیپست اسنپدراگون می باشد که به واسطه آن باتری کمتری مصرف خواهد شد . همچنین از آن جا که دوربین گوشی G6 دارای لنزی عریض می باشد گاهی کاربر شاهد ثبت دست خود در کادر عکس می باشد که با قابلیت جدیدی که ال جی درنظر گرفته است این گوشی هوشمند در هنگام این مسئله به کاربر هشدار می دهد تا مانع از ثبت عکس نامناسب شود . قابل ذکر است از این پس ال جی دو رنگ آبی و طلایی را به مجموعه رنگ های پرچم دار ۲۰۱۷ خود اضافه خواهد کرد . همچنین شاهد آن خواهیم بود که علاوه بر به روز رسانی پرچم دار خود گوشی جدید G6پلاس از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و هدفون پیشرفته ی B&O PLAY برای استفاده از مبدل صدای DAC چهارگانه ی bit Hi-Fi-32 بهره مند می شود قابل ذکر است این گوشی جدید ال جی از ویژگی شارژ بی سیم در برخی کشورها نیز برخوردار می باشد.

جی 6 پلاس با قابلیت تشخیص چهره و مصرف کمتر باتری دردسترس خواهد بود

ال جی تصمیم دارد به همراه به روز رسانی جی ۶ ، چندین قابلیت جدید نیز به آن اضافه کند . قابلیت هایی هم چون Face Print ، مصرف باتری کمتر و اخطار برای مانع موجود در جلوی لنز و همچنین به همراه آپدیت و نسخه جدیدی از این گوشی باقابلیت حافظه بیشتر و کیفیت صدا بیشتر را عرضه می کند.

ال جی اعلام کرده است با وجود قابلیت فیس پرینت در گوشتی هایی همچون سامسونگ گلکسی اس ۸ ، این فناوری در گوشی های ال جی عملکرد بهتر و سریع تری داراست . به وسیله این قابلیت گوشی همراه تنها با تشخیص چهره کاربر قادر به استفاده می شود همچنین ال جی اعلام کرده است این قابلیت جدید از آن جا که تنها با تشخیص چهره فرد مقابل دوربین گوشی فعال می باشد باعث افزایش مصرف باتری نخواهد بود . آنچه در به روزرسانی جی ۶ شاهد خواهیم بود استفاده از معماری شش وجهی چیپست اسنپدراگون می باشد که به واسطه آن باتری کمتری مصرف خواهد شد . همچنین از آن جا که دوربین گوشی G6 دارای لنزی عریض می باشد گاهی کاربر شاهد ثبت دست خود در کادر عکس می باشد که با قابلیت جدیدی که ال جی درنظر گرفته است این گوشی هوشمند در هنگام این مسئله به کاربر هشدار می دهد تا مانع از ثبت عکس نامناسب شود . قابل ذکر است از این پس ال جی دو رنگ آبی و طلایی را به مجموعه رنگ های پرچم دار ۲۰۱۷ خود اضافه خواهد کرد . همچنین شاهد آن خواهیم بود که علاوه بر به روز رسانی پرچم دار خود گوشی جدید G6پلاس از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و هدفون پیشرفته ی B&O PLAY برای استفاده از مبدل صدای DAC چهارگانه ی bit Hi-Fi-32 بهره مند می شود قابل ذکر است این گوشی جدید ال جی از ویژگی شارژ بی سیم در برخی کشورها نیز برخوردار می باشد.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.