تصاویری از فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ رویت شد

تصاویری از فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ رویت شد

روز گذشته، تصاویری از قاب های محافظ گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد.  آن تصاویر در واقع مربوط به تبلیغات یک شرکت سازنده قاب بود که از این رو اطلاعاتی از این فبلت را در اختیار قرار داد . اول، نمایشگر بزرگتر آن نسبت به نمایشگر گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است و دومین مورد، اسکنر اثر انگشت آن است که درکنار دوربین پشتی گوشی تعبیه شده است.

همچنین امروز نیز تصاویر جدیدی از فبلت گلکسی نوت 8 پخش شده است. یکی از تصاویر قسمت پایینی گوشی سامسونگ را نشان می‌دهد که قرار است از قلم هوشمند S Pen میزبانی کند. درگاه یو اس بی نوع C، شیارهای اسپیکر و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در این ناحیه مشخص است.

نمایشگر 6.3 یا 6.4 اینچی این گوشی دقیقا نسبت ابعاد 18.5:9 گوشی های خانواده S8 را به ارث برده است و چیپست اسنپدراگون 835 قدرت دهنده نسخه آمریکایی گوشی بوده این درحالی است که مدل بین‌المللی آن از یک چیپست اگزینوس 8895 ساخت خود سامسونگ قدرت می‌گیرد.

پردازنده 8 هسته‌ای ، یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این  گوشی است. این گوشی احتمالا در سپتامبر رونمایی می شود .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.