تاریخ عرضه هدست واقعی ترکیبی مبتنی بر ویندوز مشخص شد

تاریخ عرضه هدست واقعی ترکیبی مبتنی بر ویندوز مشخص شد

ظر برخی از تحلیل گران فناوری واقعیت ترکیبی تحول عظیم جدیدی است اما در مقابل برخی نیز اعتقاد دارندد که این هدست ها جز وسیله ای برای سرگرمی و تفریح نیست.

لنوو قرار است یکی از این هدست ها را که قبلا هم در نمایشگاه CES  آن را رونمایی کرد به زودی وارد بازار نماید. وزن این هدست حدودا 350 گرم که نسبت به رقبای خود دارای وزن کمتری است.

همچنین از دو نمایشگر OLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۱۴۴۰ بهره می‌برد که کیفیت تصویر بالاتری از هدست‌های دیگر نظیر آکیولس ریفت یا اچ‌تی‌سی وایو ارائه می‌دهد؛ همچنین با داشتن ردیابی پشت و روی ۶ درجه‌ای، این امکان برای کاربران فراهم می‌شود تا بدون نیاز به دستگاه یا دوربین ردیابی بیرونی، درست همانند هولولنز مایکروسافت به‌طور کامل در فضا ردیابی شوند. علاوه بر این، دو جفت دوربین نصب‌شده در نمای جلوی این محصول، امکان بهره‌مندی از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده را بدون نیاز به چشم‌انداز بیرونی مستقیم فراهم می‌کند.

از آن جایی که انتظار می‌رود عرضه‌ی هدست‌های واقعیت ترکیبی مقرون به‌صرفه و سازگار با به‌روزرسانی اخیر ویندوز ۱۰ موسوم به Creators به‌تدریج در سال پیش رو آغاز شود، کاربران این سیستم‌عامل به‌زودی فرصت استفاده و تصمیم‌گیری در مورد این فناوری را خواهند یافت.و اما تاریخ عرضه این محصول هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است اما مایک اباری نائب رییس لنوو اعلام کرده است که اواسط ماه آگوست زمان عرضه ین محصول است. وی اشاره کرد که قیمت این محصول 499 دلار خواهد بود.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.