samsung

به زودی نسل جدید گوشی های تاشو سامسونگ وارد بازار می شود

گوشی همراهی که به تازگی در فضا مجازی انتشار پیدا کرده که از شرکت سامسونگ میباشد . این گوشی همراه تاشو دارای نمایشگر دوگانه است که در این شرکت باشماره مدل sm_g9298 معرفی می شود.

طبق گزارشی که از تصویر این گوشی بدست آمده صفحه نمایش این گوشی دارای انحنای کمی است که در حاشیه آن فضا اندکی را اشغال کرده است . قابل ذکر است که این عکس توسط یک منبع هلندی منتشر شده و طبق ادعا این منبع این گوشی همان اسمارت فونی می باشد که اخیرا مجوزهای لازم سازمان های FCC و WFA را اخد کرده و با نام گلکسی اکس وارد بازار خواهد شد .
در گزارشات آمده است که گجت SM _ G9298 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ بوده و به صورت بی سیم شارژ خواهد شد . با وجود همین ویژگی ها که اعلام شده نمی توان انتظار آن را داشت که گوشی همراه گلکسی سری ایکس بتواند پرچم دار کمپانی سامسونگ باشد.
طبق اعلام WFA این گوشی از نسخه ۶.۰ اندروید مارشمالو بهرمند شده از آن جایی که این گوشی نمونه ازمایشی ان است می توان انتظار داشت تا زمانی که روانه بازار شود از نسخه به روز اندروید بهرمند شود .
در سال ۲۰۱۴ بود که این شرکت اولین نمونه گوشی تاشوی خود را ارائه داد و نمونه بعدی آن را در سال ۲۰۱۵ وارد بازار کرد . و هم اکنون سومین نسل گوشی تاشوی خود را وارد بازار کرد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.